FANDOM

Эмоджен і її коханець (англ. Emogene Takes a Lover) — побічний квест Fallout 4.

Проходження Редагувати

Після повернення з Таємничої сироваткою можна стати свідок бурхливого обговорення між Джеком Кэботом і Вільгельміною Кебот зникнення ще одного члена родини молодшої дочки Эмоджен Кебот.

Едвард Діган розповідає, що в родині Кэботов є і дочка. Вона постійно тікає з дому з різними кавалерами, але як правило швидко в них розчаровується, і чекає, поки її заберуть додому. Що, власне, сталося і зараз.

Першим ділом нас відправляють в бар «Третій Рейок» знаходиться в Добросусідство, де у співачки і господині закладу Магнолії дізнаємося що кавалер, з яким Эмоджен втекла, набрид їй дуже швидко, але вона знайшла заміну, в особі мандрівного проповідника якого нещодавно гуль-вибивала Хем викинув з бару. Вона кличе Хема який дає Вижив один з листків які распростанял проповідник. З листівки «Стовпів Спільноти» дізнаємося, що будівлю, де розташовується ця секта — це вуличний Театр «Чарльз-В'ю».

При прибутті в театр починаємо діалог з братом Томасом. З розмови дізнаємося що Эмоджен але тут з-за виниклих між ними розбіжностей — сидить під замком. За кришки (500) або використовуючи харизму можна безкоштовно переконати проповідника, що така склочна і непостійна послушниця йому не потрібна, тим більше, що і сама вона вже в секту не дуже хоче, настільки, що він її замкнув.

Після «визволення» з ув'язнення, Эмоджен дякує вас (з додаванням, що не варто і намагатися), і повідомляє, що добереться додому сама.

Далі повертаємося в Будинок Кеботів і говоримо Джеку, що Эмоджен вільна.

Примітки Редагувати

  • Якщо у вас в багажі є таємнича сироватка, ви можете віддати її Эмоджен (якої потрібніше). Кюрі на це відреагує тирадою про те, що вивчення сироватки могло б принести величезну користь науці і людству, але в дійсності схвалить дії Вижив.
  • Навіть якщо ви до початку даного квесту вбили всіх сектантів, то Брат Ендрю все одно опиниться на території даної локації. Веде він себе при цьому так само, як до першої появи Вижив.
  • Можна просто перебити всіх послушників і відкрити замок від дверей середньої складності.
  • Також можна в режимі скритності пробратися в будівлю за сценою — там, зламавши замок (рівень складності - середній), можна звільнити Эмоджен і умовити її повернутися додому. Ймовірно, якщо Вижив при цьому помітять сектанти, то стануть ворожими.
  • Після звільнення дівчини можна вкрасти у неї Пароль Эмоджен Кебот. За допомогою нього можна отримати доступ до комп'ютера, на верхньому поверсі будинку Кэботов. Там ви прочитаєте її особисті щоденники з 1968 р.

Баги Редагувати

Можливий баг, коли при вході в приміщення за сценою, Эмоджен там не виявляється, а квестовый маркер переноситься в кімнату Эмоджен в будинку Кэбботов.

Варіант рішення: Не знайшовши Эможден, в консолі потрібно ввести:

  • setstage 000503B9 70
  • setstage 00022A00 705
  • setstage 00022A00 710
  • setstage 00022A00 720
  • setstage 00022A00 750

Після повертаємося в Будинок Кеботів і розмови з Джеком вводимо (не відомо, наскільки це обов'язково, так як ця частина квесту вже вважається закінченою. upd. Перевірено: якщо вводити перші 5 фраз в консолі, перебуваючи вже в будинку Кэботов, маркер буде висіти на Джека, скільки б з ним не говорили, для чого потрібен нижченаведений код, після якого все стає на місця):

  • setstage 00022A00 800

Виходимо з дому вслід за Джеком.

Варіант рішення: В консолі потрібно ввести:

  • SetConsoleScopeQuest MS09
  • 00047ec4.ForceRefIntoAlias emogene
  • 00047ec4.ForceRefIntoAlias emogeneOld
  • 00047ec4.moveto player
  • 00047ec4.enable