FANDOM

Gametitle-FO4

« Ніж там зайнятий Джош? Його вже більше години немає? Треба забиратися звідси.

Хлопці думають, що ми вже в Конкорді. Якщо Джош не буде телитися, може, ще встигнемо. Чорт, стрілянина. Прокляття. Джош!

»

Голозапись Емми

Емма (англ. Emma) — мертвий персонаж Fallout 4.

Опис Редагувати

Одна з бійців організації «Минитмены Співдружності».

Історія Редагувати

Емма полягала в групі минитменов, яка незадовго до початку подій Fallout 4, зазнала поразки від стрільців, відоме як різанина у Квінсі. Залишилися минитмены вирушили на чолі з Престоном Гарві в інші області Співдружності для пошуку відповідного поселення.

В Лексінгтоні минитмены зазнали чергової поразки вже від рейдерів. Тут Емма, разом з іншим минитменом Джошем, відстала від решти групи. Намагаючись наздогнати основну групу у Супермаркеті, вони знайшли тіло минитмена Ентоні, яке група Престона не змогла забрати з собою. Джош сказав Емі, щоб вона чекала його в доках, а сам пішов на розвідку, але в результаті був убитий дикими гулями. Через деякий час загинула і Емма.

Місцезнаходження Редагувати

Її тіло можна знайти в гаражі Супермаркету у Лексінгтоне.

Інвентар Редагувати

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Престон Гарві ніяк не реагує на присутність тіла Емми.

Поява Редагувати

Тіло Емми з'являється тільки у Fallout 4.

Баги Редагувати

pcIcon pc Тіла Емми може не виявитися на місці. Примітним є той факт, що маніпуляції з консоллю на предмет перезавантаження персонажа не приводять до належного результату. Клонування персонажа за допомогою команди player.placeleveledactoratme base_id створює двійника Емми, але без голозаписи в інвентарі.