FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Еліза.

« Ми вважаємо, що рабство — це наруга над сутністю людини, і робимо все, що в наших силах, щоб боротися з ним. У НКР у нас безліч друзів на високих постах. Завдяки їм ми вже викорінили рабство на півдні, але тепер сподіваємося просунутися на північ. »

— Еліза

Еліза (англ. Elise) — персонаж Fallout 2.

Опис Редагувати

Молода, красива жінка у бойовому обладунку. У неї впевнений командирський вид — можна сказати, що вона звикла віддавати накази та їй підпорядковуються. Ця риса особливо корисна у її справі, адже вона бореться з работоргівлею у складі рейнджерів НКР. Її зусилля призвели до заборони рабства в південних регіонах НКР, але вона сподівається просунутися на північ.

Після знищення Анклаву на бурової установки Посейдон Енерджі вона успішно продовжувала очолювати рух рейнджерів. У 2271 ріку командир Еліза зустрілася з представниками Пустельних рейнджерів, щоб обговорити умови договору про об'єднання рейнджерів, який був укладений між пустельними рейнджерами Невади і Нової Каліфорнійської Республікою. Укладення договору сприяло включенню Пустельних рейнджерів до складу НКР, і зобов'язав сторони захищати жителів НКР від Легіону Цезаря[1].

Характеристики Редагувати

Інвентар Редагувати

Квести Редагувати

Цитати Редагувати

  • «Я Еліза. А це Гонд. Ми члени „групи“, яка прагне допомагати людям».
  • «Прямо за міськими воротами живе работорговець. Може, ви бачили його заклад. Звільніть рабів, потім повертайтеся до нас, поговоримо».
  • «Клянешься ти боротися з рабством скрізь і завжди, де і коли з'явиться можливість, і допомагати братам своїм рейнджерам в скрутну хвилину?»
  • «Работорговець! Геть звідси, поки я кулею не зірвала твою татуювання!»

Поява Редагувати

Еліза з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox НКР (місто)