FANDOM

Gametitle-FNV

Елізабет Кірен (англ. Elizabeth Kieran) — персонаж Fallout: New Vegas, офіцер служби постачання армії НКР, який очолює гуманітарну місію у Фрісайде.

Біографія Редагувати

Елізабет є майором служби постачання військ НКР у Мохаве і знаходиться в підпорядкуванні полковника Шу. У 2281 ріку вона задумала провести гуманітарну місію у Фрісайде: роздавати їжу і воду жителям спільноти і переселенцям з Республіки.

Щоб узгодити діяльність гуманітарної місії, Елізабет відправила посланця до Королю, але він був побитий до напівсмерті кимось із його банди, імовірно людьми Пейсера. Командування наказало згорнути місію, але майор зуміла домогтися дозволу, однак фінансування було урізано. З цієї причини Елізабет змушена роздавати їжу і воду тільки скваттерам з НКР. Її підлеглі охороняють зруйнований магазин, де влаштувалася місія, не пускаючи туди місцевих.

У тому ж році місцеві жителі Фаррис, Рій і Вейн після вечора в «Атомному Ковбоя» забрели в бік зруйнованого магазину і були зупинені солдатами Кірен, які запитали, місцеві вони або з НКР. Фаррис, який пишався своїм походженням, грубо відповів бійцям, і солдати їх побили до втрати свідомості.

Образ Елізабет Редагувати

Елізабет — добра і щедра жінка. З-за своїх ідеалів симпатизує Послідовникам Апокаліпсису і подружилася з Джулі Фаркас.

Елізабет Fallout: New Vegas Редагувати

GIBlues
Кур'єр може зустріти Елізабет в зруйнованому магазині у північній частині Фрісайда, куди він може зайти тільки якщо дізнався, що вона проводить там гуманітарну місію від місіонерів, Джулі Фаркас або Тліна, а також пароль від миссонеров або з записки. При діалозі вона відразу приймає Кур'єра за скваттера і дає йому воду і яку-небудь їжу. Якщо Кур'єр запитає в неї, годує вона місцевих, то зможе випросити добавки нібито для свого друга з Фрісайда «по секрету».

Якщо Кур'єр запитає Елізабет, чому вона не годує місцевих, вона відмовиться відповідати, але розповість про випадок з посланцем до Королю, якщо Кур'єр згадає Джулі Фаркас.

Коли Кур'єр розповість про місії Королю, виявиться, що Пейсер і його підручні вступили в перестрілку з загоном Кірен. Якщо Кур'єр розповів Королю про посланця майора, той доручить йому передати Кірен, що згоден на її умови. Кур'єр зможе, забравши зброю, підійти до Елізабет, поговорити з нею і передати їй умови Короля: майор погодиться.

У тому випадку, якщо Кур'єр не розповість Королю про посланця, наблизиться до залізничної станції зі зброєю в руках або в розмові з Елізабет буде загрожувати їй, вона і її підлеглі нападуть на нього.

Поява Редагувати

Елізабет Кірен з'являється тільки у Fallout: New Vegas.