FANDOM

Gametitle-FO3 MZ

Експериментальна лабораторія (англ. The experimentation lab) — це локація Mothership Zeta, на борту корабля Чужих «Дзета».

Опис Редагувати

Експериментальна лабораторія розташована між двома локаціями — «Збройова лабораторія» та «Центр біологічних досліджень». Заселена, здебільшого, нешкідливими прибульцями-робітниками, які будуть тікати від Самотнього Подорожнього, проте він може натрапити і на кількох озброєних прибульців і абоминаций.

Виходячи з записів бранців Чужих, дивних пристроїв і великого числа абоминаций в тюремних камерах, можна зробити висновок, що ця локація використовується прибульцями для створення абоминаций, в якості наукового експерименту над людською анатомією.

Локація нехитра у плануванні та її дослідження не викличе утруднень. Здебільшого, Подорожньому доведеться йти на північний захід і захід. Зрештою, він дійде до кімнати з генератором, який йому доведеться знищити, щоб прибрати силове поле, загородне горизонтальне дорогу в «Центр біологічних досліджень». Тут слід бути обережним: разом з цим полем зникне і те, яке стримувало абоминаций.

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Експериментальна лабораторія з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Mothership Zeta.