FANDOM

Gametitle-FNV

Ейпріл Мартімер (англ. April Martimer) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Одна з Послідовників Апокаліпсису, імовірно фахівець з робототехніки.

Біографія Редагувати

Походження Ейпріл не уточнюється. У 2281 ріку вона полягає в лавах Послідовників Апокаліпсису, в мохавском відділенні.

Образ Ейпріл Редагувати

Ейпріл — добра, спокійна, але наполеглива жінка з діловим підходом до виникаючих проблем.

Ейпріл у Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: ЕД-Е, любов моя
Через два дні після прослуховування другий аудіозаписи до Кур'єрчерез ЕД-Е звернеться старший лицар Лоренцо з проханням принести робота Братству для огляду. Трохи пізніше до нього звернеться Ейпріл Мартімер із зустрічною пропозицією — принести робота Послідовникам у старий мормонський форт.

Прийшовши в форт разом з ЕД-Е, Кур'єр зустріне там Ейпріл, яка попросить залишити робота у неї на пару днів, щоб вивчити дані про Анклаве та «Посейдон Енерджі», обіцяючи повернути його з поліпшеною системою озброєння. Якщо Кур'єр погодиться, ЕД-Е залишиться у Послідовників, а через дві доби повернеться в Примм та буде використовувати більш потужне зброя.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Докторський халат Послідовників

Примітки Редагувати

  • Ейпріл з'являється лише в ході квесту «ЕД-Е, любов моя» після радіоповідомлення Кур'єру. Після передачі ЕД-Е будь-якої із сторін вона залишає мормонський форт.
  • У разі смерті Ейпріл з'являється відповідне повідомлення, що досить рідкісне явище.

Поява Редагувати

Ейпріл Мартімер з'являється тільки у Fallout: New Vegas.