FANDOM

Gametitle-FNV

« Ця територія Підривників — моя територія. »

— Едді Кур'єру.

Едді (англ. Eddie) — персонаж Fallout: New Vegas, злочинець, колишній в'язень виправної установи НКР, лідер Підривників, що залишилися у в'язниці після бунту.

Біографія Редагувати

Едді був засуджений до каторжних робіт у виправній установі НКР за невідомі злочини. У 2281 році після заколоту, піднятого Семюелем Куком, Едді очолив колишніх ув'язнених, що залишилися у в'язниці і організував напади на каравани.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Образ Едді Редагувати

Едді — розумний злочинець, привабливий лідер банди. Швидко розгадав мисливця за нагородою, що косив торговцем. Його верховенство не заперечується ніким у в'язниці. Едді вважає цю територію Підривників.

Едді у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може знайти Едді на другому поверсі адміністрації виправної установи НКР в кабінеті начальника і допомогти йому позбутися від занадто самостійного бандита Чавеса підозрілого торговця. Після цього Едді доручить Кур'єру дізнатися, чи планує НКР штурмувати в'язницю. Якщо Кур'єр зрадить Едді і запропонує свою допомогу лейтенанту Хейесу, Едді повинен бути убитий для успішного завершення завдання.

Якщо Кур'єр заслужить добру славу у Підривників, Едді буде ділитися з ним динамітом і пістолетним порохом.

У кінцівці гри Едді розповідає про долю виправної установи НКР.

Поява Редагувати

Едді з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати