FANDOM

Gametitle-FO4

Еббот (англ. Abbot) — персонаж Fallout 4.

Опис Редагувати

Еббот — один з найстаріших жителів Даймонд-сіті. Йому приблизно 60-70 років і він має свій будинок. Він вважає своїм обов'язком підтримувати в належному порядку стіну — символ надійності та безпеки міста.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Комбінезон, Каска Ключ від будинку Еббота

Квести Редагувати

Старе місто в новому кольорі • При зустрічі з Вцілілий Еббот попросить принести з Хозмазіа зелену фарбу, щоб оновити стіну.

Примітки Редагувати

Якщо зайти в будинок Еббота разом з господарем, то на полиці з інструментами можна знайти голодиск Приєднуйтесь до «Підземці» з обігом Дездемони. Його можна забрати, це не буде вважатися крадіжкою.

Поява Редагувати

Еббот з'являється тільки у Fallout 4.

Баги Редагувати

У деяких випадках, якщо Вижив зачистить Хозмазі до отримання квесту «Старе місто в новому кольорі» Еббот не буде просити принести фарбу, а при спробах заговорити з ним буде відповідати «Я зайнятий». А іноді й навпаки, буде повторювати цю фразу і квест не почнеться до тих пір, поки Вижив попередньо не зачистить Хозмазі від рейдерів. Конфлікт також може бути, якщо на цю ж саму локацію гравець взяв квест від Братства Сталі («Квартирмейстер») або від Минитменов («Викрадення» і т. п.), Еббот заговорить з вами після їх виконання.