FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO4

« Ей, ти там! Ти що таке, щось на зразок лаборанта? Ні, в тебе якийсь більш... пом'ятий вигляд. А можна тебе найняти? »

— Зіммер

Д-р Зіммер або Циммер[1] (англ. Dr. Zimmer) — персонаж, що з'являється у Fallout 3 і згадується у Fallout 4, вчений Інституту.

Опис Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Зіммер народився в 2219[2], працював ученим в Інституті, і займає посаду начальника відділу розшуку зниклих сінтів. До моменту створення Зиммером деякої кількості сінтів 3-його покоління (серед яких був А3-21) він і деякі вчені зі старшого складу Інституту вирішують іменувати ці найбільш досконалі моделі Синтами. Через деякий час він отримує від одного з створених ним синто послання, в якому з'ясовується, що він піддався самосвідомості і втік з Інституту. Сінт в посланні попереджає про те, що знає про роботу Бюро Робоконтроля і ретельно ховатися від нього.

У відповідь на це Зіммер пускається навздогін за синтом, узявши з собою припаси, технології і найменш досконалу попередню версію 3-його покоління, виконує роль його особистого охоронця — Армітіджа. У кінцевому рахунку Зіммер прибуває на Столичну Пустку з Співдружності у 2277 ріку. Він оповіщає деяких з людей для спільного пошуку андроїда пообіцявши натомість щедру нагороду. Зіммер сповіщає, що шукає втікача робота, експеримент, який, за його словами, є нестабільним і небезпечним для себе і інших»[2].

Однак пошук андроїда работорговцями з Парадіз-Фоллз та іншими людьми не увінчався успіхом. За отриманими даними Зіммер дізнається, що сліди андроїда обриваються в Ривет-Сіті. Він направляється туди, сподіваючись, що вчені проекту «Чистота» допоможуть йому. Однак там доктор зайшов у глухий кут — намагаючись дістатися до Доктора Чи Зіммер практично постійно стикається з Ганною Холт, яка намагається не підпускати його до Лі і не відволікати свою колегу від важливих робіт на гідропоніці. У відповідь на це Зіммер не здається, намагається достукатися до Холт і іноді намагається умовити Дженіс Каплински допомогти йому, тим самим відволікаючи всю наукову команду від важливих робіт. В черговий раз, отримавши відмову від Ганни Холт, Зіммера усувають від команди і тепер він у наукової лабораторії часто спостерігає за роботою вчених, час від часу Зіммер намагається знову їх умовити, допомогти йому.

Зрозумівши, що він затримається в місті надовго, Зіммер заселяється в номер готелі Уизерли, де спить вночі. Деякий час Зіммер у супроводі Армитиджа обходить палуби і придивляється до місцевим мешканцям, підозрюючи, що хто-небудь з них є синтом, після чого повертається в наукову лабораторію. В цілому Зіммер незадоволений навколишнім оточенням і дуже недружелюбний до самим мешканцям авіаносця з-за їх неосвіченості.

Fallout 4 Редагувати

Зіммер згадується в терміналі лабораторій ФЕВ, терміналі Батька[3] і деякими вченими зІнституту» в якості глави Бюро Робоконтроля, що займається розшуком зниклих сінтів. Як вчений старшого покоління Інституту Зіммер віддає перевагу термін «андроїд» і не використовує слово «сінт». На час події у 2287 рікдоктор все ще не виходить на зв'язок і зайнятий поверненням об'єктів, що представляють особливий інтерес, а його обов'язки в Інституті виконує Джастін Айо. В 2277 році доктор Сиверсон К. проводив тестування ВПЕ для Зіммера, але останнього результат не задовольнив.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Тип і кількість генеруються випадковим чином
*** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Законник» і вб'є Зіммера

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Штучна Людина

Діалог з Зиммером може послужити одним з варіантів початку квесту, якщо не були взяті деякі аудіозаписи. В якості нагороди за знайденого Синта доктор Зіммер запропонує (в залежності від варіантів виконання квесту) кришки або технологічне вдосконалення, дає здатність «Супер-рефлекси».

Icon disambig
Основна стаття: Керівництво по виживанню на пустищах (квест)

На питання про історію Ривет-Сіті Зіммер зневажливо висловиться, що сів на мілину корабель обґрунтували місцеві дикуни, які вирішили в ньому жити.

Примітки Редагувати

  • Зіммера не можна вбити на початкових стадіях квесту «Штучна Людина», але після отримання дозволу від Харкнесса на ліквідацію доктора, у Самотнього Подорожнього з'явиться така можливість.
  • Іноді відомий вчений Співдружності займається налаштуванням обладнання наукової лабораторії Ривет-Сіті, використовуючи звичайний гайковий ключ.
  • Якщо Зіммер покине Ривет-Сіті, діставши своє, Тридогнайт в одному з випусків новин прокоментує цю подію:

« Здається останній відвідувач Ривет-Сіті, якийсь Зіммер з якогось Співдружності, досить розвиненого технічно, зібрав речі і поїхав додому. І ось що дивно: поважний громадянин Ривет-Сіті, шериф Харкнесс, кинув своє життя на Столичної Пустки і відправився разом з ним. Так що ж це було, друзі? Нетрадиційний романс або несподівана угода? Історія дійшла до мене уривками, як зазвичай на Столичної Пустки. Я б запитав малюка з 101-го, але він занадто зайнятий своєю новою блискучою технічною іграшкою Співдружності. Яке чарівне совпаденьице. »

Цитати Редагувати

  • «Забудь про все, що знаєш про роботах. Ті консервні банки — просто дитячі іграшки у порівнянні з справжнім шедевром. У андроїдів є шкіра й кров, їх запрограмували симулювати людську поведінку, наприклад дихати. Вони навіть можуть цілком натурально є і перетравлювати їжу».
  • «Саме Співдружність — не більше, ніж спустошений війною болото, повне насильства і відчаю. Однак за закритими стінами Інституту... Але справи Інституту тебе не стосується. Твій недорозвинений розум не може навіть підійти до розуміння наших досягнень».
  • «Те ж неуцтво, що й в інших щурів на цієї човні. Коли зрозумієш, який у мене смачний сир, приползешь прохати на карачках. Як завжди.
  • «Що? Дай подивитися! Це нейросервопривод... Такий встановлювався тільки в A3-21... Я... І кажеш, це з його тіла? Гадаю, більше тобі його ніде було б дістати. Гаразд... прокляття. Цього-то я і боявся, коли він пішов на ці, ці... Пустки. Гаразд. Ось тобі 50 кришок за труди. Спробуй отримати хоч якусь освіту тут... в цьому пеклі. Всього доброго».
  • «Можливо... МОЖЛИВО, насправді він не просто пішов. Може, він втік. Можливо, він неправильно витлумачив своє становище, вважав себе бранцем та втік з полону. Можливо, мій андроїд прагнув забути про минуле життя. Стерти всю пам'ять, всю вину. Обдурити себе настільки, щоб вважати себе людинаом. Так що немає, він може, і не зовсім звичайний робот, але він точно не людина, як би їй того не хотілося. Я його зробив. Я його хочу. От і все».
  • «Як я і говорив, я підозрюю, що йому повністю змінили зовнішність і можливо, навіть стерли пам'ять. Спробуй пошукати серед технарів — ну, знаєш, людей на кшталт тебе. І зазирни до лікарів, пошукай там записи про пацієнтів або щось в цьому дусі. Почни з доктора Престона. Він живе на цій дірявому човні. Може, він щось знає. Він же лікар, в кінці кінців. А тепер прошу мене вибачити. Я зайнятий ігноруванням навколишнього оточення».
  • «Цей андроїд... Модель A3-21... відрізняється від інших. Він особливий. Найдосконаліший синтетичний гуманоїд, якого я розробив. Решта, як мій охоронець Армітідж — старі моделі. Їх просто відтворити. Ох, але A3-21... щоб зробити такого ж підуть роки! Так що, розумієш, цього андроїда ПОТРІБНО повернути. Будь-якою ціною. Все інше... прийнятні втрати. Але A3-21, він... незамінний».
  • «Боже, твоя уїдливість ще більше твого розуму. Відмінно. Я розповім тобі все, що ти хочеш знати, якщо це допоможе тобі повернути моє майно. В обов'язки цього примірника входила полювання і затримання інших втікачів андроїдів. Так, інші теж тікали. Це побічний ефект занадто розвиненого штучного інтелекту. Машини починають занадто багато думати. І додумуються до того, що у них є права. І ось... цей конкретний андроїд, скажімо так, вирішив, що він зробив щось... неправильне. Аморальна. І захотів забути про цих справах. Ну, з тебе досить?»
  • «Я приперся на цю діряву баржу спеціально заради вашої допомоги. Сподівався, що ваш Проект Чистота буде зговірливими» (Ганні Холт)
  • «Гаразд. Як хочете. Удачі з вашим дрібним проектом. Я так розумію, що тут, на просторах, він вам дуже знадобиться».
  • «Може, ви будете корисніше он тою свого колеги. Ви знайомі з робототехнікой і технологією штучного інтелекту?» (Дженіс Каплински)
  • «На вигляд — величезна човен давним-давно сіла на мілину, і на ній оселилася натовп дикунів. Урок історії закінчено» (урок про історію Ривет-Сіті)
  • «Сьогодні будемо обшукувати іншу палубу, Армітідж».
  • «Його тут немає, Армітідж. Давай пошукаємо де-небудь ще.
  • «Ось ти де! Повинен сказати, що ти мене обдурив. Ти дуже розумний, A3-21 — але все ж недостатньо. А тепер пішли!» (Харкнессу)
  • «Ти повернешся зі мною в Співдружність. Ти дуже цінний андроїд. Ти просто трохи засмутився. У тебе змінена пам'ять».
  • «Звичайно, ми все зробимо по-хорошому. Я не збираюся тебе псувати. Пора прощатися, Харкнесс''».
  • «A3-21, відновлення заводських налаштувань. Код авторизації Бета, 5, 3, Альфа» (фраза, перезапускающая Харкнесса)

Поява Редагувати

Д-р Зіммер з'являється у Fallout 3 та згадується у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати