FANDOM

Gametitle-FO3

Дієго (англ. Diego) — персонаж Fallout 3, мешканець міста Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Дієго 18 років, він є помічником батька Кліффорда. Він прийшов у Ривет-Сіті кілька років тому разом зі своїм батьком, але був кинутий їм. Батько Кліффорд прийняв Дієго до себе, і той замінив йому сина. Дієго допомагає батькові Кліффорду з його церковній роботою і хоче стати священиком, коли стане старше. Він має сильні почуття до Анжелі і проводить більшу частину свого вільного часу з нею. Тим не менш, він також є відданим католиком. Оскільки їй лише 16, він робить все можливе, щоб стримати свої почуття в таємниці, хоча Анжела бачить його наскрізь[1].

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Одяг поселенця з пусток Ключ Дієго
Ключ від Св. Моніки
Вухо*

* Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Дієго

Квести Редагувати

Прекрасний день для красивого весілля • Дієго може одружитися на Анжелі і зняти з себе сан служителя церкви може остаточно переконатися, що одруження — це не для нього.

Примітки Редагувати

Мей Вон іноді може сказати Дієго про те, щоб той намагався вселити батькові Кліффорду, що його проповіді повинні бути трохи жвавіше, відзначаючи, що його паства вже починає засинати.

Цитати Редагувати

  • «Я духовна особа! Принаймні, стану ним, коли батько Кліффорд... Неважливо. Неважливо, що думає Анжела. Скоро я прийму обітницю безшлюбності».
  • «Всім краще жити у мирі та злагоді. Зараз все не так погано, але якщо і далі так піде, через кілька років почнуться бійки на вулицях. Батько Кліффорд проповідує терпимість і смирення, але ніхто ніби не слухає».
  • «Свята Моніка врятувала душу власного сина від вічної муки. Вона — покровителька загублених дітей для віруючих у всьому світі. Правда, приходь до церкви в неділю вранці. Проповідь буде вся про святу Моніку».

Поява Редагувати

Дієго з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати