FANDOM

Gametitle-FO2

« Розумієш, мені пристрасть як потрібен триступеневий плазмовий трансформатор. А дістати його можна тільки на складі. »

Скітер

Дістати триступеневий плазмовий трансформатор для Скитера — побічний квест у Fallout 2

Опис Редагувати

Обраний отримає цей квест у Скітера тільки після того, як дістане йому суперремнабор. В обмін на потрібну деталь Скітер обіцяє безкоштовно поліпшити зброю Обраного.

Проходження Редагувати

Отримати трансформатор можна у Джеремі, начальника складу атомної електростанції Гекко. Всього можна добути три примірники:

Нагорода Редагувати

  • За кожний трансформатор Обраний отримує 350 очок досвіду і одне безкоштовне поліпшення зброї.

Баги Редагувати

  • Якщо прийти до Скитеру відразу з ремнабором в руках, то отримання квесту по доставці плазмового трансформатора може стати недоступним.
  • Маючи в інвентарі один трансформатор, можна все інше місце заповнити зброєю (тим, що Скітер може покращувати) без патронів. Віддавши деталь, пропонуємо Скитеру по черзі стовбури на поліпшення. Він поліпшить все, що є в інвентарі, безкоштовно, якщо не переривати діалог. Зброю назад повертається з патронами. Таким же чином можна вчинити з другим і третім трансформаторами.

Шаблон:Navbox Гекко