FANDOM

Gametitle-FO2

« Вам потрібно паливо для танкера? А мені потрібна посилена силова броня. Наскільки я розумію, один хаболог по імені Крокет в змозі вдосконалити звичайний комплект силовий броні. Дістаньте мені такий комплект, і я перекачаю вам паливо. »

Чунь Ти Ґань

Опис Редагувати

Чунь Ти Ґань, хімік Ши, дізнався, що Крокет, вчений хабологов, навчився загартовувати силову броню. Чунь Ти Ґань хоче отримати таку броню. В нагороду він може перекачати паливо від Ши в танкер або в шатл.

Проходження Редагувати

Для початку Обраному потрібно знайти силову броню:

Сам Крокет знаходиться на базі хабологов у північно-східному куті найчастіше поряд з комп'ютером, а іноді поряд з лабораторними столами. Діалог про загартування стане доступним у таких випадках:

  • Обраний в розмові дізнався від Крокетта, що той може загартовувати броню;
  • Обраний прийшов з даного квесту від Чунь Ти Ганя.

Крокет вимагає загартування 10000 монет і добу часу. Обраний може:

  • повідомити Крокетту, що натомість буде заправлений шаттл;
  • заплатити гроші можна буде викрасти);
  • при розвиненому навичці «Красномовство» спробувати залякати його. При успішної перевірки навички броня буде загартована безкоштовно.

Після того чи іншого виду оплати необхідно почекати ігрові добу (якщо більше нічого робити — можна прямо там за допомогою відпочинку), забрати броню у Крокетта і повернутися до Чунь Ти Ганю.

Квест зараховується в момент передачі броні Чунь Ти Ганю і вибору виду розплати.

Нагорода Редагувати

  • 5000 ОО;
  • +3 карми;
  • +1 репутації в Сан-Франциско;
  • паливо за призначенням або 20000 монет.

Примітки Редагувати

  • Крокет попереджає, що матеріалів у нього вистачить лише на два комплекти броні, і відмовляється загартовувати наступні комплекти.
  • Під час загартування Крокет не розмовляє з Обраним.
  • НІК-7 пропускає до Крокетту, якщо Обраний здав броню на загартування.
  • Якщо Обраний став ворогом хабологов, Крокет буде переляканий і буде просити не чіпати його. Відповідно, поговорити про броні не вийде, так само як і виконати квест. Єдиний виняток — якщо Обраний здав броню в загартування ДО того, як став ворогом хабологов. У цьому випадку Крокет віддасть готову броню.
  • Квест у Чунь Ти Ганя можна отримати тільки при активному квесті на заправку танкера або шаттла.
  • Якщо Обраний пообіцяв паливо і не надав його, Крокет буде обурюватися. Якщо сказати йому, що це «підстава», хабологи стануть ворожі.

Цікаві факти Редагувати

  • Можна загартувати броню незалежно від квесту, так як сам процес до квесту не прив'язаний. У діалозі з Крокеттом просто будуть відсутні репліки, пов'язані з квестом;
  • При отриманні квесту не перевіряється стан ворожості Обраного і хабологов, тому можлива ситуація, коли квест отримано, але виконати його неможливо.

Баги Редагувати

Якщо взяти квест після гарту двох комплектів, то з'явиться можливість загартувати ще один комплект броні зі стандартними варіантами оплати, за одним винятком: Крокетта більше не можна залякати.