FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
Дошка з цвяхами з'являється і в інших іграх.

Дошка з цвяхами (англ. Nail board) — холодна зброя Fallout 3.

Опис Редагувати

Груба і примітивна зброя, що представляє собою довгий уламок дошки з вбитими в нього будівельними цвяхами. Незважаючи на свій грізний вигляд, це зброя важке і непрактично, хоча іржаві цвяхи на кінці дошки цілком здатні завдати противнику рвані рани і занести в кров інфекцію.

Характеристики Редагувати

  • Дошка з цвяхами завдає менше шкоди, ніж бейсбольна біта, і при цьому важче останньої, нездатна до нанесення критичних ударів і швидко ламається. Все це робить дошку з цвяхами не найкращим кандидатом на зброю ближнього бою для Самотнього Подорожнього.
  • В ідеальному стан це зброя здатна вдарити 150 разів, перш ніж зламається.

Місцезнаходження Редагувати

Незважаючи на більш ніж сумнівні характеристики цієї зброї, його дуже люблять багато супермутанты і рейдери Столичного пустища. Також Дошка з цвяхами може з'явитися у продажу у торговців зброєю і її можна гарантовано знайти в наступних локаціях:

Варіанти Редагувати

  • «Класна дошка» — унікальна дошка з цвяхами, з підвищеними втратами і запасом міцності, збільшеною швидкістю і шансом нанесення критичного удару.
  • «Руйнівник» cutIcon cut — унікальна дошка з цвяхами, майже ідентична за характеристиками з «Класною дошкою», але не володіє шансом нанесення критичного удару.
  • Джеріко є своя унікальна дошка з цвяхами, що володіє необмеженим запасом міцності.

Поява Редагувати

Дошка з цвяхами з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.