FANDOM

Gametitle-FO4

Доходяга Мелоун (англ. Skinny Malone) — персонаж Fallout 4, гангстер.

Опис Редагувати

Мелоун часто навідується в Даймонд-сіті, де в одному з останніх відвідувань знайшов собі нову пасію — Дарлу, яка долучилася до гангстерів. З пропажею Дарлы її сестра наймає Ника Валентайна, який відправляється на пошуки Дарлы і знаходить слід на гангстерів. Самі гангстери замикають Ніка в Сховище 114.

Володіє запальним характером і нерішучістю у прийнятті рішень, що можна почути від інших гангстерів і навіть Дарла дорікає його за це.

Квести Редагувати

Валентайнов день • Вперше Вцілілий може зустріти Доходяду Мелоуна з кількома гангстерами при виході з Сховища 114 з Ніком Валентайн на станції «Парк-стріт». Зустріч здійснюється тільки в ході виконання квесту. Ставиться вороже до Вцілілий, але з ним можливий діалог.

Якщо переконати Дарлу покинути Доходягу Мелоуна, той дасть Вижив 10 секунд на те, щоб піти і після чого стає ворожим.

Якщо раніше Вижив вислухав фразу Матінку Мерфі про нагадуванні розмови в кар'єрі до моменту зустрічі з Мэллоуном, то він має можливість сказати йому це в розмові. Тоді Доходяга Мелоун проявить твердість у розмові з Дарлой і відпустить Вижив без бою.

У разі проходження без фрази про кар'єру і якщо Доходяга Мелоун залишиться в живих після проходження квесту він буде з'являтися в Співдружності. При зустрічі з Живим він буде звинувачувати його у своїх невдачах.

З двох опцій діалогу (однієї з перевірок на Харизму і варіантом, який підказує Матінка Мерфі) стає зрозуміло, що у Мэллоуна була знайома Лілі Джун, яка потрапила в якусь халепу в одному з кар'єрів Співдружності, а Нік тоді допоміг або їй, або Доходязі.

Пізніше його можна зустріти в покинутому будинку. З його реплік можна дізнатися, що його банда не мала особливої ваги в злочинному світі.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Доходяга Мелоун з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Ім'я Доходяги Меллоун є відсиланням до пародійної комедії Багсі Мелоун 1976 року.

Галерея Редагувати