FANDOM

Gametitle-FO2

« Мою увагу привернув новий наркотик, який з'явився в пустках. Називається він, наскільки я знаю, гвинт. Я із задоволенням платитиму тисячу доларів за зразок цього наркотику. »

Доктор Трой

Доставити зразок гвинта докторові Трою (англ. Deliver a sample of jet to Dr. Troy) — побічний квест у Fallout 2.

Опис Редагувати

Доктор Трою необхідний зразок гвинти для проведення власних досліджень. Він шукає волонтера для доставки такого зразка, оскільки наркотики суворо заборонені на території Міста Сховища.

Проходження Редагувати

Квест доступний тільки Обраному, тим або іншим способом отримав справжнє громадянство, в іншому випадку тема наркотику в розмові підніматися не буде. Також квест недоступний Обраному, який став капітаном охорони.

Доктор Трой знаходиться в медичній лабораторії на першому рівні Сховища 8 (куди пускають тільки громадян). При першому діалозі з Обраним в момент прощання Трой зверне увагу на нового громадянина і запропонує добути порцію гвинти. Обраний може:

  • відмовитися;
  • погодитися;
  • шантажувати.

Відмову Редагувати

Після відмови Обраний може нагадати Трою про цю справу, якщо не втратив громадянство і не став капітаном охорони.

Згоду Редагувати

Для початку потрібно знайти наркотик:

Далі необхідно доставити зразок Трою:

  • мати громадянство або посвідчення, щоб уникнути обшуку;
  • викинути гвинт перед обшуком і підібрати його, поки двері відкриваються;
  • пронести гвинт в інвентарі напарника (їх не обшукують).

При передачі гвинта лікаря можна, в залежності від рівня навичкаа «Бартер», отримати не 1000, а 1200 (≥ 75%) або 1500 (≥ 95%) монет.

Виготовлення антидоту займає три місяці ігрового часу. Після закінчення терміну при візиті до Трою Обраний отримає досвід, а Трой віддасть ліки, яке можна використовувати самому, або віднести в Реддінг.

Скорочення строків Редагувати

Якщо в ході іншого завдання чи просто в розмові Обраний дізнався у Майрона, з чого отримують гвинт, і розповість про це Трою, то отримає додаткові 500 ОО і скоротить термін виготовлення антидоту на місяць. Якщо дізнався, як саме, то запрацює 750 ОО і скоротить термін на два місяці. Якщо ж переконав Майрона в реальності протиотрути, то повідомлення про це докторові Трою призведе до негайного виконання квесту.

Шантаж Редагувати

Троя можна шантажувати, погрожуючи втратою громадянства за інтерес до наркотиків. Обраний може попросити 500 монет (або 1000[1] «Бартер» ≥ 75%) за мовчання, які буде отримувати кожен місяць. В помсту звернення за медичною допомогою призведе до смерті Обраного (мінус 6999 ОЗ).

Нагорода Редагувати

У разі згоди:

У разі шантажу:

  • -3 карми;
  • -3 репутації;
  • 500/1000 $ кожен місяць;
  • загибель під час спроби вилікуватися.

Примітки Редагувати

Гроші передаються Обраному в повній сумі незалежно від їх наявності у доктора Троя.

Примітки Редагувати

  1. Якщо Обраний попросить 2000 монет і буде наполягати, доктор Трой атакує його.
Vault City Emblem
Vault City Emblem