FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Дон або прізвищем Хостетлер.

Дон Хостетлер (англ. Don Hostetler) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

У 2281 році він співробітник мохавского відділення «Червоний Караван». Дон Хостетлер, мабуть, є касиром «Червоного Каравану», так як щодня приносить всю денну виручку всієї компанії додому. Крім легальної роботи трудиться наркоторговцем. Нечисленні репліки дона Хостетлера дають уявлення про нього як про привітну і ввічливу людину.

Біографія Редагувати

Сім'я Хостетлерів проживає у власному будинку в Іст-Вегасі (північно-східна частина Нью-Вегаса). Дружина дона Хостетлера, місіс Хостетлер — домогосподарка, доглядає за будинком і городом. Хостетлери — неблагополучна сім'я. Дочка Еліс зв'язалася з бандою Енді Скебба з Норт-Вегаса, а сам дон зраджує дружині зі співробітницею Енджі Бекерс.

На додачу до офіційної та легальної роботи, дон Хостетлер зайнявся поширенням наркотиків серед мешканців Іст-Вегаса. Його постачальниками стали Джек і Дайен з племені Великих Ханів.

Місцезнаходження Редагувати

Кур'єр може зустріти дона Хостетлера в Іст-Вегасі. Вдень він знаходиться в офісі компанії, а ходить ночувати до себе додому.

Примітки Редагувати

  • У ході виконання квесту «Медовий місяць в Аба-Дабі» Кур'єр повинен буде передати Хостетлеру «трохи підозрілий пакет». Дон забере пакет і скаже, щоб Кур'єр йшов як можна швидше. За доставку товару Кур'єр може отримати нагороду у Дайен.
  • При першій появі Кур'єра в офісі компанії дон Хостетлер в діалозі з ним радить звернутися з приводу роботи до Еліс Маклафферті.
  • В одному з комп'ютерних терміналів в офісі «Червоного Каравану» є записи Дона, з яких стає ясно, що він зраджує дружині з Енджі Бекерс.
  • У рідкісному випадку може бути убитий по дорозі додому з роботи (і навпаки) в сутичці з Чортами. Трапляється це, тільки в тому випадку, якщо Кур'єр знаходиться з ним в одному квадраті.

Поява Редагувати

Дон Хостетлер з'являється тільки у Fallout: New Vegas.