Вікі Fallout
Advertisement
Вікі Fallout
Gametitle-FO3.png
Icon cut content.pngНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout 3 и не підтверджена основним каноном.

Доктрина Монро (англ. Monroe Doctrine) — квестовый предмет, документ, що зустрічається в файлах Fallout 3 і вирізаний в остаточній редакції.

Доктрина Монро — декларація принципів зовнішньої політики США, проголошена в щорічному посланні президента США Джеймса Монро Конгресу 2 грудня 1823 року. Доктрина проголошувала принцип взаємного невтручання держав Американського і Європейського континентів у внутрішні справи один одного.

Безпосереднім приводом для появи доктрини Монро стала загроза інтервенції Священного союзу в Латинську Америку з метою відновлення панування Іспанії в її американських володіннях. У своєму посланні Монро висунув принцип поділу світу на європейську та американську системи державного устрою, проголошувалася ідея невтручання США у внутрішні справи європейських країн і відповідно невтручання останніх у внутрішні справи країн Американського континенту. З цієї посилки з'явився принцип «Америка для американців».

У заключній частині свого послання Монро зумовив зростання могутності США необхідністю приєднання нових територій і утворення нових штатів, що свідчило про прагнення до територіальної експансії за рахунок колишніх іспанських колоній. Доктрина Монро стала для США обґрунтуванням для захоплення понад половини мексиканської території в ході американо-мексиканської війни (1846-1848).

Поява[]

Доктрина Монро згадується у файлах Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Advertisement