FANDOM

Gametitle-FO2

« Ви бачите людини середніх років в білому лабораторному халаті. Він поглинений своїми думками. »

— Опис в грі.

Доктор Трой (англ. Doctor Troy) — персонаж у Fallout 2.

Місцезнаходження Редагувати

Доктора Троя можна знайти на першому поверсі Сховища 8.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Халат лікаря Аптечка першої допомоги
Гроші — 34 шт.
Порожній шприц — 2 шт.
Стимулятор — 3 шт.
Суперстимулятор

Характеристики Редагувати

Шаблон:Характеристики істот FO2<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout 2/8.Шаблон:Характеристики істот FO2 Примітка: цю ж модель персонажа використовують Професор з Брокен Хіллс і доктор Шребер з Наварро.

Пов'язані квести Редагувати

Доктор Трой дає Обраному завдання принести зразок гвинти. Через півтора місяця ігрового часу після отримання зразка Трой віддасть ліки, яке можна використовувати самому, або віднести в Реддінг. Як варіант, Троя можна шантажувати з цього приводу. У цьому випадку подальше лікування у нього призведе до смерті Обраного (мінус 6999 ОЗ). См. квест «Доставити зразок гвинта докторові Трою».

Цікаві факти Редагувати

  • Трой відразу ж нападе на Обраного, якщо у того в напарниках будуть Ленні або Маркус, якщо тільки Обраний не є капітаном охорони Міста Сховища.
  • Якщо Обраний, будучи капітаном охорони Міста Сховища, призведе Трою пораненого Маркуса, той витягне з його товстої шкіри досить великий боєзапас.
  • Також для капітана охорони Міста Сховища Трой безкоштовно виліковує всіх напарників.
  • Маючи навичку «Доктор» не менше 75 %, інтелект більш 2 і хорошу репутацію у доктора Троя, можна отримати особливу здатність «Тренування Сховища». Надалі, якщо попросити доктора вилікуватися від радіації або отруєння отрутою, можна отримати ще одну особливу здатність «Щеплення Сховища».

Поява Редагувати

Доктор Трой з'являється тільки у Fallout 2.

Vault City Emblem
Vault City Emblem