FANDOM

Gametitle-FNV

Доктор Кемп (англ. Kemp) — персонаж Fallout: New Vegas, лікар, військово-польовий медик НКР у таборі Маккарран.

Біографія Редагувати

У 2281 році Кемп служить військово-польовим медиком у таборі Маккарран.

Образ доктора Кемпа Редагувати

Доктор Кемп — доброзичливий чоловік, компетентний і турботливий лікар.

Доктор Кемп у Fallout: New Vegas Редагувати

« — Без балди, док Кемп мене відмінно зашив, коли мене ранили в минулий раз. Іди до нього, якщо потрібно буде підлікуватися. »

— Бійці Маккаррана про доктора Кемпа.

Про доктора Кемпа згадують у своїх репліках бійці табору Маккарран. Вони говорять про нього, як про компетентного і талановитого лікаря. Кур'єр може зустріти доктора Кемпа в південній частині терміналу Маккаррану, біля медичних ліжок. Кемп пропонує стандартні медичні послуги: лікування поранень і травм, зняття радіоактивного опромінення та продаж медичних препаратів.

Примітки Редагувати

  • Якщо Кур'єр на прохання Христини Моралес поверне тіло її чоловіка, Кемп дасть йому знижку при купівлі медикаментів: 20 % — якщо Кур'єр взявся за роботу безкоштовно, 10 % — якщо попросив у Христини грошей.
  • У наметовому таборі Маккаррану є медичний намет і склад з медикаментами, але ніякого медичного персоналу в них не буває.
  • Якщо продати докторові зброю, він буде тягати її з собою, але при атаці буде тікати, навіть маючи в арсеналі кулемет.

Поява Редагувати

Доктор Кемп з'являється тільки у Fallout: New Vegas.