FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Келлі.

Келлі Райдекер (англ. Kelly Rydecker) — згадуваний[1] персонаж Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

ОписРедагувати

Учений, що жив до Великої війни і займався використанням альтернативної енергії, зокрема, вітроенергетики. Незадовго до початку війни його роботами зацікавилась компанія «GDA Fusion», що спеціалізувалася на виробництві домашніх термоядерних генераторів і якій потрібно було щось для поліпшення іміджу компанії. Компанія профінансувала будівництво вітроелектростанції на Остріві і Райдекер був призначений її керівником. Отримавши в своє розпорядження діючу вітроелектростанцію і з ентузіазмом взявшись за дослідження, через якийсь час вчений робить певний прорив у використанні енергії вітру, про що пише доповідь керівництву і придумує слоган «Вічно поновлювана енергія». Доповідь потрапляє до куратора проекту від компанії — віце-президенту по маркетингу Джуліусу Брауну, який, в цілому, непогано ставився до проекту і Райдекеру, але, оскільки сам напрямок вітроенергетики було конкурентом основним профілем компанії, Браун прямо відповідає, що в завдання Райдекера входить лише загальне керівництво електростанцією і написання доповідей та звітів про її роботу, а не проведення досліджень і дає пораду, щоб вчений подумав над використанням своїх відкриттів в основній діяльності компанії. Зважаючи повного нерозуміння політики компанії та ігнорування порад Брауна, Райдекер, не ставлячи до відома віце-президента, 17 жовтня направляє доповідь безпосередньо раді директорів. Реакція слід швидко і негайно — зрозумівши, що проект може поховати основну діяльність по виробництву термоядерних генераторів, рада директорів закриває проект, і дає два тижні персоналу, включаючи Райдекера, на завершення всіх справ, після чого вітряна установка повинна була бути демонтована, а персонал звільнений. Велика війна, що почалася через тиждень, завадила здійсненню цих планів компанії.

ПояваРедагувати

Келлі Райдекер згадується тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.

ПриміткаРедагувати