FANDOM

Gametitle-FO4

« Не хвилюйтеся! Всім знайдеться місце в нашому новому будинку, Сховище 111! Ваше світле майбутнє. Під землею! »

— Доглядач вітає прибулих в Сховище

Доглядач Сховища 111 (англ. Vault 111 overseer) — персонаж Fallout 4, перший і останній доглядач Сховища 111.

Опис Редагувати

Цей чоловік був обраний компанією «Волт-Тек» на посаду доглядача Сховища 111. Він повинен був керувати дослідженнями та забезпеченням безпеки персоналу і резидентів Сховища під час проведення експериментів з дотриманням особливої інструкції по соціальному експерименту у вивченні стану людей, що піддалися впливу довгострокового кріосна під час заморожування. Доглядач мав право встановлювати правила, які були пріоритетними повноваженнями для співробітників служби безпеки «Волт-Тек», відповідав за розподіл конкретних обов'язків в комплексі і мав право евакуювати персонал Сховища, якщо компанією «Волт-Тек» не було наказано відкрити Сховища через 180 днів з дня початку його заселення людьми. Наглядач міг керуватися особливим протоколом порушень VTP-01011. Також з схвалення доглядача дослідному відділу дозволялося проведення будь-яких незалежних досліджень.

Історія Редагувати

Доглядач заздалегідь знав про завершення підготовки персоналу Сховища та зарахування майже всіх жителів Сенкчуарі і кількох людей з Конкорда у списки резидентів Сховища. Також він знав про перевірку Сховища інспекторами «Волт-Тек»[1].

23 жовтня 2077 року під час світової ядерного конфлікту Доглядач під прикриттям офіцера служби безпеки знаходяться перед входом в ліфт і просять прибулих з поверхні не турбуватися щодо події ядерного конфлікту у надійному Сховище, і рекомендують по черзі йти по сходах вгору, далі в комплекс Сховища. Сам же доглядач вступати в діалог не буде.

Після розподіл обов'язків серед підлеглих доглядач відзначить, що весь робочий персонал (крім Нордхагена) швидко пішов у Сховище згідно військовій тривозі. Прийом резидентів у підлеглих групи доглядач відзначив як гладкий і без питань.

Займаючись комплексу, доглядач вирішує на дозвіллі створити портативний пристрій для кріогенної заморозки, яке давно хотів зробити сам. Він створює свій останній саморобний прототип кріогенної гармати — Кріолятор.

В якості додаткового стимулу до робочого процесу команд, доглядач пише службову записку на рекреаційному терміналі про те, що користуватися ним можна під час відпочинку та в разі падіння робочих показників доступ до цього терміналу буде недоступний[1].

З часом доглядач тісніше зв'язується з дослідним відділом, приділяючи менше уваги обслуговуючим фахівцям та представникам безпеки Сховища — під час святкування Різдва в 2077 році службою безпеки та співробітниками відділу обслуговування доглядач і дослідна група не брали участь у святі.

Пізніше доглядач і вчені помітили збій у роботі камери C3 — у містера Каллахана спостерігалося призикорене серцебиття і вчені припустили, що підвищення температури в камері було викликано відправленням помилкового сигналу від системи віддаленого управління «Волт-Тек».

Співробітники «Волт-Тек» в ході стеження за Пусткою Співдружності виявляють на ній небезпечні явища[2], і дозвіл про вихід на поверхню персоналу доглядач не дає. 14 березня 2078 ріка за тиждень до 180-денного строку дії Сховища[3] з-за невеликих хвилювань Доглядач просить усіх бути спокійними і намагається залишитися осторонь і відхилятися на питання про вихід на поверхню. Єдиним виходом з ситуації з виходом на поверхню наглядач бачив у тому, щоб отримати повідомлення від «Волт-Тек» з командою виходу назовні і одержання нового завдання, з-за чого він став чекати далі і економити запаси їжі.

До 23-го квітня, після 112 проведених днів у Сховище, з-за наростаючих протестів мешканців Сховища доглядач блокує доступ до відкриття двері Сховища і єдиним виходом на поверхню залишається евакуаційний тунель, що веде з його кабінету. Лідер Сховища ставить на свій пост в кабінет співробітника з наукового відділу, щоб спостерігати за проходом, де видна робота техвідділу зі службою безпеки.

У подальшому через майже виснажених запасів продуктів доглядач, зачинившись у себе в кабінеті разом з науковцями, дає наказ іншому персоналу віддати всі продукти, зброю та медикаменти і пригрозив йому «наслідками».

Подальший розвиток подій з участю персоналу Сховища невідомо. До 2287 ріку, в Сховище залишаються лише формальні сліди, що вказують на озброєний конфлікт — сліди від куль на підлозі і стінах, три людських скелета в лабораторних халатах «Волт-Тек» (один з них в офісі доглядача) і два в комбінезонах Сховища. Пізнати особистості людей за їхніми рештками не представляється можливим.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Комбінезон Сховища 111

Поява Редагувати

Доглядач Сховища 111 з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 Сховище 111 — записи в терміналах.
  2. Доглядач згадує високий рівень радіації, смертельно небезпечний для життя.
  3. Без команди «Волт-Тек» відкриття Сховища 111 могло провестись доглядачем не раніше 21 березня 2078 року.