FANDOM

Gametitle-FNV
Не слід плутати з Добсоном О Гиллом.

Рейнджер Добсон (англ. Ranger Dobson) — персонаж Fallout: New Vegas, рейнджер НКР, який влаштував у Хідден-Велі табір для полювання на Підривників.

Біографія Редагувати

Добсон народився в Реддінгу й став рейнджером НКР. Він, мабуть, боровся з работорговцами і звільнив багато рабів.

У 2281 році Добсон приписаний до табору Маккарран. Після того, як Семюел Кук влаштував бунт у виправній установі НКР, рейнджер вирішив боротися втікачами злочинцями. Він влаштував собі табір в одному з підземних бункерів у Хідден-Велі.

Чого Добсон не знав, так це того, що в Хідден-Велі був секретним довоєнним бункером, який став укриттям мохавского відділення Братства Сталі. Присутність Добсона загрожувала секретності бункера, але, хоча паладинам нічого не варто було б вбити самотнього рейнджера, старійшина Макнамара вирішив, що буде краще поспостерігати за ним.

Образ Добсона Редагувати

Добсон — простий чоловік з грубуватим почуттям гумору.

Добсон у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Добсона, якщо прийде в бункер Хідден-Велі без Вероніки і здасться паладинам Братства Сталі. Старійшина Макнамара накаже йому довести лояльність Братству, позбувшись від рейнджера. Макнамаре цікаво, яким чином Кур'єр це зробить.

Вдень Добсон знаходиться на кордоні Хідден-Велі, звідки спостерігає за виправною установою НКР. Вночі в одному з бункерів, де у нього є табір з їжею, багаттям і радіостанцією.

При спробі почати діалог Добсон спочатку жартома прикидається, ніби прийняв Кур'єра за Підривника. Якщо Кур'єр грубо відповість рейнджеру («Красномовство» 30), йому це сподобається.

Добсон сам піде з Хідден-Велі, якщо Кур'єр переконливо збреше йому («Красномовство» 50), що в долині пару раз на місяць бувають Підривники, або зламає його радіостанцію (12.00 pm рейнджер йде на чергування і очікуючи за ящиками в режимі скритності можна зруйнувати радіостанцію без конфлікту з рейнджером. Завдання буде виконано).

Кур'єр може вбити Добсона, просто напавши на нього, або начинивши радіо вибухівкою. Якщо при цьому рейнджер буде в бункері, він зажадає від Кур'єра пояснень і нападе, якщо Кур'єр не задурити йому голову («Красномовство» 40). Скориставшись радіостанцією, Добсон подорвется і загине.

Добсон атакує Кур'єра, якщо той був оголошений терористом, незважаючи на маскування. Його вбивство — злий вчинок і призводить до отримання поганої слави в Республіці.

Також Кур'єр може сказати рейнджеру, що посланий Братством. Добсон спочатку не повірить, але якщо Кур'єр пред'явить рабська нашийник, той з легкістю його зніме. В такому разі Братство буде ворогувати з Кур'єром, а на нього і Добсона із засідки нападе група паладинів. Порятунок рейнджера призводить до отримання доброї слави у НКР.

Макнамара повірить в лояльність і корисність Кур'єра, незалежно від того, яким способом він розібрався з Добсоном. Від того, чи пішов рейнджер сам або дізнався Кур'єр, що ніхто не знає, де Добсон зараз, залежать тільки репліки в розмові зі старійшиною.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Цікаві факти Редагувати

  • Макнамара каже, що в нашийник вбудований мікрофон. Тим не менш, якщо Кур'єр сказав Добсону, що в Хідден-Велі знаходиться база Братства, але не показав йому нашийник, старійшина не згадує про це і все одно переконується в лояльності Кур'єра.
  • Повернувшись в бункер через якийсь час після відходу Добсона, Кур'єр виявить там встановлену пастку і записку.
  • Якщо при вході в Хідден-Велі перейти відразу до бункера рейнджера, минаючи бункер з Братством Сталі, усередині Добсона не буде, але його щоденник все так само буде лежати, без можливості перегортати запису. В щоденнику буде лише один запис про те, що можливо бункер буде ідеальним притулком.
  • Вбити Добсона можна без втрати карми. В приміщенні, де він знаходиться, є ящики з жовтими каністрами, які можуть здетонувати при використанні зброї з навичкаом вибухівки. Так само це відмінний спосіб убити паладинів, якщо ви вирішили зняти рабська нашийник.

Поява Редагувати

Добсон з'являється тільки у Fallout: New Vegas.