FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FNVGametitle-VBGametitle-LHGametitle-JES

« У дитинстві і юності ви віддавали перевагу мирним занять. В результаті ваші бойові навички на низькому рівні, зате навички першої допомоги, лікарі, красномовства і бартеру набагато краще. »

— Опис в Fallout та Fallout 2

Добра душаособливість Fallout, Fallout 2, Fallout: New Vegas, Fallout Tactics, J. E. Sawyer's RPG Fallout, Lionheart і скасованої Van Buren.

Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics Редагувати

Особливість одноразово додає по 15 % Першу допомогу, Лікар, Красномовство (крім Fallout Tactics), Бартер, і забирає по 10 % у стрілецької зброї, Важкої зброї, Енергетичного зброї, Холодної зброї, Без зброї, Метання.

Досить корисна особливість, так як навіть бойовий персонаж рідко використовує більше 3-х навичок, а радше 2. Таким чином, «втрачається» 20 %, а набувається мінімум 45 % (Красномовство, Бартер і Доктор). В Fallout 2 Перша допомога практично марна, оскільки можна нескінченно відпочивати, чого не скажеш про Fallout, в якому всі корисні 60 %. Можна також зробити часто використовувані бойові навички основними, компенсувавши втрати подвоєнням.

У Fallout Tactics недоступна пазурах смерті і роботам.

Fallout: New Vegas Редагувати

Ця особливість збільшує соціальні навички Кур'єра за рахунок зменшення бойових. Хоча вона більше підходить для пацифістів, бойового персонажу також не забороняється, тим більше що вони, як правило, використовують один-два зброї.

Ця особливість дає додатково 25 очок у найуживаніших областях, забираючи 5 або 10 використовується з бойового. Це більш-менш рівноцінно очками навички за півтора рівня, доданим до очками навички Вашого персонажа.

Lionheart Редагувати

Ваші бойові навички зменшуються, але бартер і швидкість відновлення істотно збільшуються.

Бартер отримує додатково 25 пунктів.

Бойові навички (одноручне, дворучне зброю, і Без зброї) зменшуються на 5 очок.

J. E. Sawyer's RPG Fallout Редагувати

Ви доброзичливий чоловік і не наважуєтеся вдаватися до насильства для вирішення проблем. +2 до Медику, Переконання і Науки. Правда, -4 до Реакції.

Van Buren Редагувати

Шаблон:Navbox Особливості