FANDOM

Gametitle-FO3 BSGametitle-FO3 PLGametitle-FNV

Дикий гуль-різник (англ. Feral ghoul reaver) — істота Broken Steel та Point Lookout, доповнень до Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Різновид гулей. Одягнений в залишки броні, що нагадує металеву. У Fallout 3 є вкрай небезпечним істотою, завдяки надзвичайної живучості (1100 ОЗ). У Fallout: New Vegas набагато менш небезпечний, але все ж набагато сильніше своїх родичів.

В доповнення до Fallout 3 використовує радіоактивний клин — вибухову плоть, яку відриває від себе і жбурляє в супротивника, немов гранату. Навіть одного попадання цілком достатньо, щоб пошкодити Подорожньому в силовий броні кінцівку і значно підняти кількість радий в організмі. Представляє серйозну небезпеку у вузьких приміщеннях, так як його клини вибухають навіть у тому випадку, якщо не потрапили в ціль. Примітно, що якщо вбити різника в той момент, коли він вже відірвав від себе шматок м'яса, але ще не встиг його метнути, шматок впаде на землю, але не вибухне. У ближньому бою завдає досить пристойний шкоди, знімаючи до 600+ НР (60+% Броня Анклаву «Геєна»), перш ніж буде убитий. Здатний пережити навіть пряме попадання зТовстуна», або критичне попадання в голову з Гвинтівки Гаусса + майже всю обойму з Плазмовим гвинтівки А3-21. Тому, якщо Ви не впевнені в собі, краще завчасно надягати маску гуля.

У Монастирі Вічного світу мешкає Захисник Атома — єдиний невраждебный гуль цього виду.

У Fallout: New Vegas в ближньому бою використовує радіоактивний отрута, що радіоактивне опромінення і збиток здоров'ю. Зняти його вплив можна, використовуючи протиотруту. Даний вид гулей має 350 ОЗ і нульовий межа утрати. В бою з ним рекомендується використовувати зброю з високим УОС, або експансивні кулі.

Характеристики Редагувати

Ім'я (Base ID)ПараметриПоведінкуЗдібностіІнвентар
Дикий гуль-різник
xx00103e bsGametitle-FO3 BS
РівеньIcon level
12
Очки досвідуIcon XP
120
СприйняттяIcon eye
7
Очки здоров'яIcon heart
1100
Опірність уронуIcon silver shield
?
АгресіяIcon fist
Дуже агресивно Нападає на ворогів і нейтральних істот у полі зору.Icon requiredIcon requiredIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
Союзно: Допомагає союзникам.Icon requiredIcon optional
атакаIcon attack
Рукопашна (100 ШкодиIcon damage)

* Кількість генерується випадковим чином
** Тип і кількість генеруються випадковим чином

Місцезнаходження Редагувати

Fallout 3 Редагувати

При встановленому додатку Broken Steel і високому Рівень персонажа рівні персонажа даний вид гулей зустрічається скрізь, де водяться гулі: у заражених радіацією зонах, у руїнах метро, на кладовищах.

Fallout: New Vegas Редагувати

3-4 особини знаходяться у кратера в Мескитских горах, кілька мешкає на старому ядерному полігоні в запечатаному колекторі і ще дещо на південь від Глотки диявола разом з звичайними і світяться дикими гулями.

Поява Редагувати

Дикий гуль-різник з'являється у доповненнях до Fallout 3Broken Steel, Point Lookout та Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

У Fallout: New Vegas потайне вбивство гулей при попаданні в голову додає карму.

Див. також Редагувати

Істоти