FANDOM

Gametitle-FO76

Дика межа (англ. Savage Divide) - один з шести регіонів Аппалачії, де відбуваються події Fallout 76 .

Опис Редагувати

Область Аппалачіъ, відома тим, хто вцілів як «Дика межа», являє собою гористу місцевість, скелястий ландшафт якої важко перетнути і де легко заблукати. До Великої війни ці високі гори Аппалачіъ, ділили навпіл Західну Вірджинію та були популярним місцем відпочинку, містили в собі численні природні парки і велику інфраструктуру для підтримки зростаючої туристичної індустрії.

Гірськолижні курорти, готелі і кафе, будиночки і незліченні пішохідні маршрути були популярні серед американців, які шукають сховища від повсякденних життєвих проблем. Віддаленість і ізоляція гір також зробили регіон популярним серед військових, які вклали значні кошти в секретні військові бази та інфраструктуру.

Численні пам'ятки наповнюють скелясти пейзажі регіону. Серед найбільш помітних - «Вершина світу», величезна станція підйомника для лижників з магазинами і ресторанами на вершині. Палац звивистий шлях з його унікальною архітектурою і звичайно ж, історичний курорт Вайтспрінг, що приховує багато урядових секретів.

Локації Редагувати

Mbox stub
Цей розділ не завершений
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Поява Редагувати

Регіон «Дика межа» з'являється тільки у Fallout 76.