FANDOM

Gametitle-FO4

« Вчора я повернувся разом із Еммою. Тут нікого немає. Схоже, був запеклий бій, і всі бігли. Всюди трупи гулей. Ми з Еммою спробували з'ясувати, куди вони вирушили. Знайшли Ентоні. Напевно, все було дуже погано, інакше б вони забрали його труп з собою. Я сказав Емі, щоб вона чекала мене в доках, а сам пішов на розвідку. Довго тут залишатися не будемо — я просто хочу забрати тіло Ентоні і... стоп. Дикі повернулися. Твою матір. »

Голозапись Джоша

Джош (англ. Josh) — мертвий персонаж Fallout 4.

Опис Редагувати

Один з бійців організації «Минитмены Співдружності».

Історія Редагувати

Джош був у групі минитменов яка незадовго до початку подій Fallout 4, зазнала поразки від стрільців, відоме як різанина у Квінсі. Залишилися минитмены вирушили на чолі з Престоном Гарві в інші області Співдружності для пошуку відповідного поселення.

У Лексінгтоне минитмены зазнали чергової поразки вже від рейдерів. Тут Джош, разом з іншим минитменом Еммою, відстав від решти групи. Намагаючись наздогнати основну групу у Супермаркеті, вони знайшли тіло минитмена Ентоні, яке група Престона не змогла забрати з собою. Джош сказав Емі, щоб вона чекала його в доках, а сам пішов на розвідку, але в результаті був убитий дикими гулями.

Місцезнаходження Редагувати

Його тіло можна знайти в задній частині Супермаркету у Лексінгтоне.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Варіативна одяг Лазерний мушкет (поруч з тілом) Голозапись Джоша

Примітки Редагувати

Престон Гарві ніяк не реагує на присутність тіла Джоша.

Поява Редагувати

Тіло Джоша з'являється тільки у Fallout 4.

Баги Редагувати

pcIcon pc На тілі Джоша може не виявитися голозаписи.