FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-FNV HHGametitle-VB
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джошуа.

Джошуа Грехем (англ. Joshua Graham, вимовляється «Джошуа Грем»), також згадується як Горілий (англ. The Burned Man) Базальтовий легат (англ. Malpais легат) (букв. легат з Мальпаиса) — персонаж з доповнення до Fallout: New VegasHonest Hearts, можливий сюжетний супутник Кур'єра, мормонський місіонер з Нью-Ханаана, колишній легат Легіону Цезаря, переможений Першу Битву дамбу Гувера, військовий вождь племені Мертвої Коні.

Також Джошуа планувався як персонаж Van Buren, де повинен був з'явитися під ім'ям «Повішений» в якості можливого напарника В'язеньа.

Біографія Редагувати

Місіонер Редагувати

« До зустрічі з Цезарем він був якимось шаманом, святою людиною з Юти. »

Вульпес Інкульта про Джошуа Грэхеме

Джошуа Грехем народився в XXIII столітті в місті Огден, більш відомому як Нью-Ханаан. Він, як і кожен мормон, повинен був провести рік життя у проповіді. Одного разу Грехему зустрілися два Послідовника Апокаліпсису: Едвард Сэллоу і Білл Колхаун. Вони були послані з Каліфорнії до племен Арізони. Джошуа приєднався до них, щоб вчити Едварда діалектів дикунів.

Едвард, Білл і Джошуа зустріли на своєму шляху плем'я Черноногов і були прийняті дуже дружелюбно. Проте пізніше Черноноги взяли їх у полон, сподіваючись отримати за них викуп. Пізніше Джошуа став думати, що він розлютив Черноногов тим, що неправильно переклав якісь слова. Черноноги бідували, сім ворожих племен поставили їх на межу вимирання. Едвард Сэллоу зрозумів, що єдина можливість не загинути разом з племенем — допомогти їм здолати своїх ворогів.

Едвард навчив черноногов доглядати за зброєю, яка в них вже було, але знаходилося в жалюгідному стані, навчив правильно стріляти і виготовляти вибухівку, прищепив воїнам племені подобу солдатської дисципліни. Дикуни дивилися на нього як на чарівника. Зробивши з черноногов вправних бійців, Едвард повів їх проти риджеров, самого слабкого ворожого племені, і винищив їх повністю.

Під командуванням свого нового вождя бійці Черноногов оточили село племені кайбабов. Посланнику кайбабов Едвард велів показати, що стало з риджерами. Кайбабы, звиклі лише до дрібних набігів і грабунків, були вражені несподіваною жорстокістю і силою безпомічних перш черноногов і підкорилися їм. Так само вчинили фредонцы, потім всі колишні вороги черноногов, а за ними і багато інші племена. Послідовник Апокаліпсису, ще недавно вивчав діалекти дикунів, виявився головою цілої конфедерації племен.

Колхаун, який пробував протестувати проти методів свого товариша, був відісланий їм назад на захід з посланням до НКР і Послідовникам, щоб вони не сміли заважати новоявленого вождя дикунів. Джошуа Грехем залишився зі своїм колишнім учнем. Сам Едвард Сэллоу, щоб не дозволити конфедерації розвалитися через племінних відмінностей, заснував Легіон, взявши за основу культуру стародавнього Риму, а сам був коронований, прийнявши титул Цезаря.

Легат Редагувати

« Це дорога в пекло. Эдв... Цезарю я був потрібен перекладач. Спочатку я перекладав, потім почав віддавати накази, а потім повів воїнів у бій. Я вів їх у бій, а потім вчив, карав, залякував. Безліч дрібних помилок перед великим падінням. »

— Джошуа Грехем

JoshuaGrahamLegate2

Військові злочини легата Грехема

Джошуа став правою рукою Цезаря та його заступником. Він став носити звання легата, вище якого в Легіоні тільки сам Цезар. Коли Цезар вирішив, що Легіон став досить сильний, він послав легата Грехема проти своєї колишньої батьківщини — Нової Каліфорнійської Республіки.

Війська легата розправилися з передовими загонами НКР на східному березі Колорадо, захопили і зруйнували форт Арадеш і 2277 ріку підійшли до дамбі Гувера. Однак декількох битв, даних розвідки та військових талантів командирів Республіки Хенлона і Олівера виявилося досить, щоб вибрати відмінну стратегію проти прямолінійного і неизобретательного Грехема.

JoshuaGrahamLegate

Легат Грехем готує рекрутів до Першої Битві за дамбу Гувера

Легат Грехем, як було прийнято в Легіоні, спочатку посилав в атаку найменш досвідчених рекрутів, слідом посилав у бій регулярних воїнів, а якщо і вони не справлялися, противник був виснаженим і його добивали найбільш сильні частини, що складаються з ветеранів, або навіть стара арізонська гвардія, цілком складається з сотників. Так Джошуа вчинив і при штурмі дамби Гувера.

Генерал Олівер, замість того щоб спробувати стримати натиск рекрутів, відвів своїх бійців на середину греблі. Рекрути помчали в атаку, легіонери заповнили всю східну частину дамби і ветерани виявилися якраз на самому східному краю. Бійці НКР зайняли оборону, і легіонери застрягли. Тоді рейнджери Хенлона і снайпери Першого розвідувального батальйону, зайнявши скелю на західному краю греблі, стали прицільним вогнем усувати офіцерів і ветеранів Легіону. Хвилинне зволікання перед наказом Грехема атакувати солдатів Республіки на скелі коштувало життя багатьом досвідченим бійцям легата.

Коли ветерани Легіону стали прориватися, розштовхуючи менш досвідчених воїнів, бійці НКР відійшли на бічні містки дамби, щоб ті їх не сміли. Еліта Грехема перетнула дамбу і кинулася на скелю, але ні рейнджерів, ні снайперів там вже не було: вони відступили в Боулдер-Сіті на західному березі. Легіонери увірвалися в місто, але і там не знайшли ворога: за планом командира Хенлона всі солдати Республіки, крім одного рейнджера і двох бійців, які потрапили в оточення на другому поверсі одного з будинків, покинули Боулдер-Сіті.

Місто був пасткою, придуманої командиром Хенлоном. Весь Боулдер-Сіті був сповнений вибухівки, вибух забрав життя більшої частини ветеранів Грехема, з уцілілими рейнджери і снайпери розправилися без особливої праці. Легіонери на дамбі зовсім розгубилися і кинулися тікати. Легат Джошуа Грехем відступив до Великого Каньйону. Хтось повинен був відповісти перед Цезарем за нищівну поразку.

Горілий Редагувати

« Я вижив, тому що вогонь всередині мене горів яскравіше, ніж навколо мене. »

— Джошуа Грехем

JoshuaGrahamExecution

Кару Джошуа Грехема

Цезар був в люті, і, хоча Грехем був його другом з першого дня існування Легіону, наказав стратити його. Преторіанці обмазали Джошуа Грехема смолою, підпалили його і скинули у Великий Каньйон. Однак кажуть, що під час падіння не було чути криків з його боку.

JoshuaGrahamWalk

Горілий після розправи з асасинами

Командир Хенлон до Першої Битви за дамбу Гувера п'ять разів отримував від рейнджерів і снайперів донесення про загибель «самого живучого сучого сина, кого носила ця земля», і на цей раз Джошуа теж залишився живий. Він прийшов до тями на наступний ранок після страти, видряпався з Великого Каньйону і попрямував в Нью-Ханаан, залишаючи за собою легенди про ходящем Горелом. З-за важких опіків Джошуа виявився змушений забинтовувати майже все тіло й змінювати бинти кожен день.

Подолавши пустку Мохаве, Джошуа досяг Юти, де зустрів плем'я Мертва Коняка, яку він, будучи легатом незадовго до Першої Битви за дамбу Гувера, намагався переконати приєднатися до Легіону. На цей раз він розповів Мертвої Коні, що легіонери знищують і поневолюють своїх колишніх союзників, навчив їх полювання та поводження зі зброєю. Дикуни взяли Джошуа як свого нового військового вождя. В честь Джошуа Мертві Коні стали прикрашати свої бойові палиці патронами 45-го калібру.

Через три місяці Джошуа повернувся додому і, незважаючи на те, що він зганьбив своїх земляків і дискредитував віру мормонів, його прийняли як блудного сина.

Тим часом чутки про Горелом досягли вух Цезаря, і він став посилати вбивць[1] фрументариев, щоб розшукати і вбити його. Всі, хто знайшов Грехема, були вбиті ним. Відкрито визнати, що страчений легат вижив, Цезарю не дозволяла гордість. Оскільки чутки про те, що Грехем живий, дуже дошкуляли Цезарю, він заборонив легіонерам вимовляти ім'я Джошуа. Відомий лише один легіонер, порушує цей наказ — легат Ланий, який став наступником Грехема і новим заступником Цезаря.

Військовий вождь Мертвої Коні Редагувати

У 2281 році Цезар уклав союз з вождем племені Белоногих Сіль на Рани. В якості вступного випробування, щоб довести свою корисність для Легіона, Білі Ноги повинні були знищити Нью-Ханаан і розправитися з усіма його жителями. Дикуни атакували місто і зруйнували його, але нью-ханааніти виявилися дуже практичним і передбачливим народом. Завдяки великим запасам, у тому числі зброї, вони не припинили своє існування. Белоногие змушені були розшукувати їх, інакше вступне завдання Цезаря виявилося б проваленим.

Джошуа втік від Белоногих і прийшов до племені Мертва Коняка. Забезпечивши їх зброєю мормонів, в тому числі пістолетами 45-го калібру, Грехем вирішив повести їх у бій проти Белоногих, які раз прийшли в Зайон, переслідуючи групу нью-ханаанітів, очолювану Деніелом. Однак сам Деніел став наполягати на тому, що племена Мертвої Коні і Скорботних треба евакуювати з Зайона.

Образ Джошуа Редагувати

« Я молюся за безпеку всіх добрих людей, які приходять в Зайон, навіть за язичників, але не можна розраховувати, що Бог зробить все за нас. »

— Джошуа Грехем

Джошуа — доброзичливий, привітний та гостинний чоловік. Свою службу в легіоні Цезаря вважає жахливою помилкою, про яку дуже шкодує. За словами його давніх знайомих, Деніела і Услід за Крейдою, раніше він був іншим: гордим і жорстким, але після невдалої страти став більш смиренним, захотів захищати, а не руйнувати.

JoshuaGrahamBible

Джошуа читає Святе Письмо

Тим не менш Джошуа залишається войовничим і суворою людиною, він щиро бажає знищити плем'я Белоногих і вбити Сіль на Рани. Будучи людиною релігійною, він переконав себе, що так він виконає Божу волю. Взагалі, говорячи про віру мормонів, Джошуа приділяє багато уваги Судного Дня.

Джошуа симпатизує НКР, але засуджує Республіку за жадібність багатіїв, империалистскую політику, відсутність щедрості і любові до Бога. Він вважає, що це призведе до краху Республіки. Також Грехем вважає, що містер Хаус багато в чому схожий на Цезаря.

Після страти Джошуа постійно носить велику кількість бинтів. Вони покривають все тіло, крім очей, невеликої ділянки підборіддя і кінчиків пальців, які дуже сильно обпалені. Джошуа одягнений в поліцейську сорочку з віддаленими емблемами, яку носить, засукавши рукава. Поверх сорочки він одягає бронежилет бійця спецназу поліцейського управління Солт-Лейк-Сіті. На ногах у нього довоєнні штани з кількома великими дірками і латками. Ще він носить довоєнні черевики і ремінь, мабуть, зі зміїної шкіри.

Грехем вміє говорити на різних дикунських діалектах, наприклад, говорячи з Сіль на Рани, він вимовляє кілька реплік на говіркою Белоногих.

У грі є невелика відсилання до фільму «Герой-одинак».

Після прибуття в табір Мертвих Коней в Печері Ангела нам показують, як Джошуа перевіряє і заряджає пістолет 45 калібру — головний герой фільму так само сидить за столом і заряджає магазини своїх кольтів 45 калібру, міркуючи над ситуацією, що склалася.

Джошуа Грехем у Fallout: New Vegas Редагувати

Джошуа Грехем згадується в одній з підказок на екрані.

Про Грэхеме згадують багато персонажів гри. Це, в основному, легіонери в Форте, в тому числі Луцій і Вульпес Інкульта, називають його Горілий, а також легат Ланий, який називає його по імені. Всі вони звинувачують Горілого у поразці при дамбі Гувера. Кур'єр може спробувати запитати про легаті Цезаря, але той не стане відповідати і навіть стримано пригрозить Кур'єру.

Найбільш докладно розповідає про Джошуа Грэхеме його переможець — командир Хенлон. Старий рейнджер чудово знає біографію легата і в подробицях описує Першу битву за дамбу Гувера. Дізнавшись про те, як Хенлон і генерал Олівер заманили Грехема в пастку, Кур'єр може блефувати в розмові з Ланием, погрожуючи, ніби НКР підготувала пастку і для нього.

Також Кур'єр може виявити графіті з написами «Горілий повстав з могили» та «Джошуа Грехем живий!».

Джошуа Грехем в Honest Hearts Редагувати

Прибуття в Зайон Редагувати

« Хотіли б ми надати тобі привітний прийом по прибутті в Зайон, але, як чув, Белоногие випередили нас. »

— Джошуа Грехем

Джошуа Грехема згадує Джед Мастерсон. Він каже, щоб Кур'єр ні в кого не питав про Джошуа або Горілого, так як розмови про нього нервують людей. Біографії Джошуа, яку розповідає Джед, присвячена заставка доповнення.

When We Remembered Zion

Після того, як експедиція потрапить в засідку Белоногих, Кур'єра, який виявиться єдиним вижив, зустріне Слідом за Крейдою, слідопит з племені Мертва Коняка. Слідом за Крейдою відразу ж порадить Кур'єру побачитися з Джошуа Грехемом, який знаходиться в печері Ангела, що в таборі Мертвих Коней. Скелі біля табору оздоблені наскельним живописом Мертвої Коні, яка зображує перемоги племені над своїми ворогами. За словами Слідом за Крейдою, більшість перемог Мертві Коні здобули під проводом Джошуа.

Зустріч з Джошуа у печері Ангела Редагувати

« Я бачу, ти з добрих самаритян. Всі ми іноді проходимо через темні дні. В такі часи ми можемо звернутися до Господа, але добре мати друзів. »

— Джошуа Грехем

Коли Кур'єр знайде Джошуа, той буде сидіти за столом у печері Ангела і перевіряти пістолет 45-го калібру[2]. Він сам заведе розмову з Кур'єром, коли побачить його. Спочатку Джошуа висловить співчуття, що експедиція Кур'єра була знищена, а також згадає, що чекав іншого кур'єра. На додачу Джошуа відразу ж висловить своє співчуття Кур'єру. Дізнавшись, що Кур'єр йшов з працівниками компанії «Добрий шлях», Джошуа засмучено повідомить, що Нью-Ханаан знищений Белоногими за наказом Цезаря.

Restore Our Fortunes

Тим не менш, Джошуа буде чим порадувати Кур'єра: він розповість, що у іншого мормона Деніела є багато карт, за допомогою яких можна знайти зворотний шлях на пустку Мохаве. Однак прямо зараз вони допомогти Кур'єру не можуть, та й їм самим потрібна допомога по збору предметів, що знаходяться в довоєнних будівлях, які Тужать і Мертві Коні не заходять через табу. Їм потрібні компас, медикаменти, ланчбоксы і рації, і Джошуа просить Кур'єра зібрати їх, пропонуючи взяти в провідники Слідом за Крейдою.

Якщо Кур'єр на прохання Слідом за Крейдою запитає у Джошуа, варто следопыту здійснити подорож у більш цивілізовані місця, той надасть вибір Кур'єру, помітивши, що в його керівництві Слідом за Крейдою більше не потребує, та й сам він давно живе далеко від цивілізації.

Кур'єр може в розмові з Джошуа запитати, якогось такого «іншого кур'єра» він чекав. Колишній легат розповість, що Цезар посилав за ним фрументариев і вбивць, один з яких подорожував по Мохаве під виглядом кур'єра[3]. Якщо Кур'єр раніше зустрів Цезаря, він може запитати Джошуа, що, якщо він розповість йому про нього[4]. Джошуа відповість, що Цезар не може відкрито визнати, що він не помер.

Також, якщо Кур'єр так чи інакше вбив Цезаря, він може розповісти про це Джошуа і запитати, що він думає про легаті Лании. Джошуа скаже, що ніхто, крім самого Цезаря, не може вести Легіон — зі смертю Цезаря Легіон приречений.

Якщо Кур'єр запитає Джошуа про його віру, той коротко розповість про завіт між Богом і людьми, спасіння, Судний День і миссионерстве.

Кур'єр може звернути увагу на пістолети, і тоді Джошуа розповість про традиційну зброю різних спільнот: «грозових барабанах»[5] Белоногих, бойових погоди Мертвих Коней і рукавичках Скорботних. Потім він перейде до розповіді про те, що навчання володіння пістолетом 45-го калібру — частина підготовки нью-ханаанітів до обряду ініціації.

Крім цього Кур'єр може розпитати Джошуа про його становище в племені і місцевих племенах. Нарешті, Кур'єр може поторгувати з Джошуа: він приймає кришки, долари НКР і монети Легіону і продає, в основному, пістолети і пістолети-кулемети 45-го калібру, патрони та модифікації до них, а також бойові палиці Мертвих Коней; крім того, Кур'єр може ремонтувати у нього зброю і броню.

Зустріч з Джошуа у таборі Скорботних Редагувати

« При річках Вавилона, там сиділи ми і плакали, коли згадували про Сіон. Пам'ятай же, о Господи, едомським синам про день Єрусалиму, коли вони говорили: «Руйнуйте, руйнуйте аж до підвалин його». Донька Вавилонська, опустошительница! Блажен, хто відплатить тобі за те, що ти зробила нам! Блажен, хто візьме і розіб'є немовлят твоїх об камінь! »

— Джошуа Грехем цитує Псалом 136;1,7-9

Після того, як Кур'єр принесе Деніелу компас, медикаменти, радіопередавачі і великі ланчбоксы в табір Скорботних, на виході звідти його зустріне Джошуа. Він процитує 136-й псалом, натякаючи, що хоче покінчити з Белоногими. Джошуа попросить Кур'єра переконати Деніела повісті Скорботних в бій проти Белоногих, замість того, щоб виводити їх з каньйону Зайон, адже тоді вони можуть ніколи не повернутися назад. Тепер, коли Джошуа буде перебувати в таборі Скорботних, Кур'єр зможе запитати його про його знайомство з Цезарем, служби в Легіоні і кару, запропонувати медичну допомогу («Красномовство» 70), розпитати його про НКР, містера Хаусі, Сіль на Рани. Нарешті, Грехем може розповісти про донесеннях розвідників Розломі і Великий Горі.

Битва проти Белоногих Редагувати

« Час розмов минув. Потрібно виконати волю Божу. »

— Джошуа Грехем

In a Foreign Land

Після того, як Кур'єр допоможе Деніелу підготувати безпечний шлях з Зайона, він зможе або наполягти на необхідності дати бій Белоногим, як просив Джошуа, або підтримати бажання Деніела евакуювати Скорботних. Незалежно від вибору Кур'єра, він зустрінеться з Джошуа біля виходу з табору Скорботних.

O Daughter of Babylon

Якщо Кур'єр переконав Деніела битися з Белоногими, Джошуа приєднається до нього як напарник. Грехем пояснить план: разом з воїнами Мертвої Коні і мисливцями Скорбот атакувати Белоногих в їх таборі в Трі-Мерис і не дозволити втекти Сіль на Рани.

Коли Кур'єр і Джошуа проникнуть всередину Трі-Мерис, відбудеться обвал, і Грехем стане шукати обхідний шлях. Він залишить Кур'єра, знайде Сіль на Рани і візьме його в полон — опір Белоногих буде зламано. Коли Кур'єр виявить Джошуа, він вже застрелить двох бранців і явно буде збиратися страчувати і Сіль на Рани. Прислухавшись до благань бранця, Кур'єр може:

  • прийняти доводи Джошуа і дозволити йому стратити Сіль на Рани;
  • умовити Джошуа дати Солі на Рани померти гідно, в бою;
  • переконати Джошуа, що він уже переміг Сіль на Рани («Красномовство» 65) і що стративши його, він подасть поганий приклад Скорботним («Красномовство» 90).
May my Hand Forget its Skill

Якщо Кур'єр погодився з Деніелом, що Скорботних евакуювати, Джошуа скаже, що Деніел досяг тунелю, але в долині ще залишаються Тужать. Кур'єр може спробувати відмовитися від допомоги Джошуа, але мормон все одно буде слідувати за ним. Як би те ні було, Джошуа не буде втручатися в розмову Кур'єра і Сіль на Рани у тунелю Пайн-Крик.

Icon nvdlc02perk way of the new canaanite

Шлях ханаанита

Слідуючи за Кур'єром, Джошуа вважається його напарником у всіх сенсах, наприклад, гравець може задавати його поведінка за допомогою «супутникового кола». Він відмовляється заводити діалог з Кур'єром, не збирається виконувати команду «чекати», а також не дозволяє Кур'єру заглядати в свій інвентар. Поки вони разом, Кур'єр при стрільбі з пістолета 45-го калібру вдвічі частіше завдає критичний шкоди, розкид зменшується. Сам Джошуа озброєний унікальним пістолетом «Світло у темряві». При прохання перейти на ближній бій він каже, що свою зброю він з рук не випустить до кінця битви, тому користується ним же: тримає за стовбур і б'є ворогів рукояттю[6].

Кур'єр проти Джошуа Редагувати

« Перший постріл повинен потрапити в ціль. Другого може і не бути. »

— Джошуа Грехем — Кур'єру

Замість того, щоб допомагати мормонам, Кур'єр може напасти на них, щоб просто забрати картку і повернутися в Мохаве. При нападі на будь-якого з них ворожими по відношенню до Кур'єру стають і Джошуа, і Деніел, а також Слідом за Крейдою, Недрімаюча Хмара і всі Мертві Коні і Тужать, які побачать бій. Убивши будь-якого з мормонів, Кур'єр зможе забрати картку з глиняного горщика в таборі Скорботних. При цьому знищення самих племен теж тягне за собою ворожість Грехема по відношенню до Кур'єру.

Джошуа Грехем в кінцівках Редагувати

Nvdlc02 endingslide joshua

Джошуа Грехем в кінцівці гри

Джошуа Грехем сам розповідає про себе в кінцівках. Його доля залежить від того, чи вижив він, порадив Кур'єр Деніелу прийняти бій або залишити Зайон, був убитий Сіль на Рани, і якщо так, то як. Ці події також впливають на долю Мертвих Коней та Скорботних. Якщо Кур'єр вбив Деніела, але залишив в живих Джошуа, його кінцівка не з'являється. Те ж саме відбувається і в разі, якщо гравець вибере варіант з евакуацією (умисне чи це умовчання про долю персонажа або сценарна недоробка — невідомо).

Кінцівки Редагувати

Голос за кадром Ігрові умови
1 Після довгої і повної негараздів життя Джошуа Грехем знайшов спокій у Зайоне. Зрештою його невгасима войовничість добила його, зробила те, чого не змогли досягти снайпери НКР і лють Цезаря. Нові ханааніти втішалися тим, що душа їх брата буде мешкати в Сіоні. Джошуа Грехем убитий.
2 Коли загроза Белоногих була отвращена, Джошуа Грехем допоміг Скорботним і Мертвим Коням подбати про полеглих одноплемінниках і навести порядок в Зайоне. Слова Кур'єра втримали гнів Джошуа в найтемнішу годину і, пощадивши Сіль на Рани, він змінився. Він продовжував захищати Нью-Ханаан і карати його ворогів, але не був жорстокий і деколи щадив кривдників. З часом набуття нового духовного вигляду розвіяло в далеких землях легенду про Горелом — мала ціна за світ, який це принесло Джошуа Грехему. Допомогти Джошуа Грехему захистити долину Зайона і знищити Белоногих, а потім переконати Джошуа пощадити Сіль на Рани.
3 Коли Белоногие були знищені, Джошуа Грехем наказав Скорботним і Мертвим Коням розірвати на частини і спалити тіла ворогів. Він почав навчати свою армію «шляхи ханаанита», і незабаром нових ханаанітів і племен Зайона боялися навіть в Мохаве. Легенди про Горелом стали ще страшніше і фантастично. Допомогти Джошуа Грехему розтрощити Белоногих і дозволити йому стратити Сіль на Рани.
4 Хоча Кур'єр і не дав Джошуа Грехему стратити Сіль на Рани, вождь все одно загинув у бою. Після перемоги над Белоногими у Трі-Мерис Джошуа допоміг Скорботним і Мертвим Коням подбати про поранених товаришів і спалити трупи ворогів. Хоча він продовжував захищати Нью-Ханаан і карати його ворогів, нікому не даючи пощади, він змінився. Він більше не насолоджувався жорстокістю і звірствами, до яких був упереджений до свого колишнього життя. Його внутрішні демони, якщо і не були вигнані, то, принаймні... поснули. Допомогти Джошуа Грехему розтрощити Белоногих, але вбити Сіль на Рани самому.

Після завершення сюжетної лінії Honest Hearts Кур'єр опиняється біля південного проходу. Там же з'являється ящик, в якому лежать усі унікальні речі з доповнення, в тому числі броня і пістолет Джошуа Грехема.

Джошуа Грехем в Van Buren Редагувати

Грехем повинен був вперше з'явитися в Van Buren. Інформація про Грэхеме в цілому відповідає більш пізнього канонічного варіанту, викладеному у Fallout: New Vegas, однак у початковому варіанті історії Грехем був при спаленні повішений, а не кинутий у Великий Каньйон, і в грі мав фігурувати під прізвиськом Повішений. Він повинен був бути замотаний в бинти, пов'язки, приховують обпалену шкіру. Сам він практично нічого про себе не повинен був розповідати, але його справжню історію можна було дізнатися від єпископа Мордехая у Нью-Ханаан.

Повішений повинен був бути першим напарником у грі, причому кращим за характеристиками, але вкрай злим і агресивним, так що його присутність в групі повинно було ускладнити подальшу гру, особливо для персонажів з низьким красномовством. Крім того, його присутність повинно було негативно впливати на Удачу персонажа, зразок собаки-неудачки Fallout 2.

В'язень повинен був знайти Повішеного в Покинутому форті — в буквальному сенсі повішеним, проте живим і знаходяться поза себе від люті. Будучи знятим з шибениці, Повішений повинен був приєднатися до В'язня. Порятунок Повішеного повинно було зіпсувати відносини В'язня з NPC-дикунами, які побоюються нових злодіянь Повішеного; сам Грехем повинен був відчувати люту ненависть до Матерям-близнюкам і атакувати будь-яких представників цього племені, як тільки побачить.

Планувалося, що з Грехемом не можна буде увійти в Нью-Ханаан — він повинен був залишати партію, обіцяючи знову приєднатися до неї в Берэм Спрінгс. При вході в Берэм Спрінгс Грехем повинен був цитувати Біблію: «І він кадив у долині бен Еннома, і проводив своїх синів через огонь» (2 Пар 28:3). При зіткненні з Філом Грехем повинен був навідріз відмовитися кинути зброю, що при недостатньому красномовстві у В'язня повинно було б призвести до перестрілці з Філом.

Примітки Редагувати

  • У перекладі DLC «Honest Hearts» для «Золотого Видання» його називають «Базальтовий Легат».
  • Дивно, що під час служби в Легіоні у нього не було власних обладунків, які показували приналежність до цієї організації.

Поява Редагувати

Джошуа Грехем згадується у Fallout: New Vegas, в додатку Lonesome Road[7], з'являється в додатку Honest Hearts. Також він повинен був з'явитися в Van Buren.

Галерея Редагувати

Відео Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Одним з них, мабуть, був Улісс, але він так і не зміг знайти Грехема.
  2. При цьому Джошуа програє унікальну анімацію: бере пістолет, спритно перевертає його, виймає і вставляє назад обойму і т. д.
  3. Під його опис підходить Улісс.
  4. Кур'єр може говорити так, навіть якщо був оголошено ворогом Легіону без права на прощення.
  5. Джошуа каже, що «грозові барабани» — це великі пістолети-кулемети. Йдеться про популярному у Белоногих зброю калібру 12,7-мм, .45 або тих і інших — не уточнюється.
  6. З точки зору ігрової механіки це два різних предмета.
  7. У розмові після завершення квестової гілки DLC Улісс дає Кур'єру рекомендації, як можна ефективно протистояти легату Ланию, якого оцінює як одного з найнебезпечніших супротивників, і рекомендує згадати в розмові зі «Звіром Сходу» долю попереднього легата. Говорячи про Джошуа, Улісс зазначає, що того вдалося сховатися від очей Цезаря і що «вогонь його слідів повів його з одного пекла — можливо, в іншій». Також він додає: «Грехем заслужив своє життя, свою природу... Вона вб'є його вірніше будь-якого клинка Легіону. Тому, якщо ти почуєш що-небудь про нього або зрозумієш, що він близько — залиш все як є. Залиш його історію недоторканою».