FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джордж.

Джордж (англ. George) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Чоловік, який заробляє продажем результатів своїх спостережень за артилерією Бомбістів.

Біографія Редагувати

« — Я заробив трохи грошей на гру, а трохи... забираючи товари звідти, де вони більше не знадобляться. Так тобі потрібна моя допомога чи ні? »

— Джордж.

Походження Джорджа не уточнюється. Відомо, що він був професійним гравцем на Стріпі і працював старателем.

У 2281 році він заробляє на життя, зустрічаючи всіх, хто наближається до авіабазі Нелліс, і пропонуючи їм парі: вони платять Джорджу за інформацію щодо дій артилерії Бомбістів, а він повертає цю суму вдвічі, якщо ті зуміють повернутися. Всі, хто спробували дійти до Неллиса, включаючи паладинів Братства Сталі, загинули під обстрілом гаубиць.

Джордж, який спостерігає за Нелліс, був помічений розвідувальним секьюритроном містера Хауса.

Образ Джорджа Редагувати

« — А хіба ми не... ладно, ну його. Прощай. »

— Джордж — Кур'єру, якщо він не попросив свої вграні кришки.

Джордж — спокійна і не дуже чесна людина, постійно, як випливає з його біографії, що шукає вигоду у будь-якій ситуації.

Джордж у Fallout: New Vegas Редагувати

« — Ей там, постій. Краще постій, а то взорвешься, як і інші ідіоти, які лізли на території Бомбістів. »

— Джордж — Кур'єру.

Кур'єр може зустріти Джорджа на дорозі до авіабазі Нелліс. Він сам підбігає і заводить розмову, попереджаючи про обстріл артилерії Бомбістів, і пропонує заплатити за інформацію про те, як пережити його. При цьому Останній може пригрозити Джорджу («Красномовство» 30).

Джордж просить за свої спостереження 300 кришок. Кур'єр може знизити ціну до 200 («Бартер» 40)[1].

Коли Кур'єр повернеться з Неллис, Джордж буде дуже здивований. При цьому Останній може попрощатися з ним[2], отримати свої кришки або випросити на 100 кришок більше («Красномовство» 60), пригрозивши сказати Бомбистам, щоб ті поліпшили наводку[3].

Поява Редагувати

Джордж з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Оскільки Кур'єр повинен пройти в Нелліса в будь основної сюжетної лінії, так він отримає від Джорджа на 200 кришок менше.
  2. Кур'єр може отримати кришки від Джорджа пізніше.
  3. Це вважається злим вчинком.