FANDOM

Gametitle-FOT
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джон.

Джон Левіс ЗШ#Fallout Tactics|Помилки перекладуIcon sic (англ. John Levis) — персонаж Fallout Tactics, мер міста Джанкшен сіті 2197-2198 роки.

Мер Левіс є переконаним прихильником збереження незалежності міста[1], він відкрито ненавидить розбійників[2] та не відчуває пієтету до Братству Стали[3].

Про подальшу долю мера Левіса інформації немає, проте відомо, що він зберігав за собою посаду мера ще деякий час після розгрому розбійників.

При цьому, сам місто опинилося у сфері впливу Братства Сталі.

Екіпірування і спорядження Редагувати

Мер Левіс одягнений в діловий костюм довоєнного крою, він не носить зброю, не має зброї та спеціалізованого спорядження. В якості винагороди за усунення розбійників він пропонує голову робота[4].

Поява Редагувати

Джон Левіс з'являється тільки у Fallout Tactics.

Примітки Редагувати

  1. «Моє місто незалежний! Ми самі дбаємо про себе і не хочемо марширувати під барабан Братства. Але ми недовго зможемо стримувати цих Розбійників. Ці съехавшие шанувальники техніки прекрасно озброєні, тому я пропоную вам угоду».
  2. «Розбійники? Ненавиджу цих типів!... Геть з мого міста, фанатики!»
  3. «...нашому місту зайву увагу тільки на шкоду. Просто пам'ятайте, що ми не маємо наміру віддавати Братству всю нашу молодь і їжу. Я знаю, ви могли б захопити наш городок... е-е... хвилин, мабуть, за п'ять, але сподіваюся, що ви залишите нас у спокої. ...Скажіть своїм старійшинам, що нам не потрібні неприємності. ...Пам'ятаєте, Джанкшен сіті незалежним!»
  4. при бажанні, деталь можна вкрасти