FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джозеф.

« Ви бачите низькорослого чоловіка з книжкою під назвою «Трави і їх застосування в медицині». »

— Опис в грі

Джозеф (англ. Joseph) — персонаж Fallout 2, доктор-знахар у Сховище 13.

Опис Редагувати

Джозеф знаходиться в медичному кабінеті, на першому поверсі Сховища 13. Він може вилікувати Обраного. Також Джозеф може розповісти про походження пазурів смерті.

Раніше Джозеф був знахарем в місті, що знаходиться недалеко від Сховища 13. Одного разу вночі, коли чоловік збирав лікарські трави за містом, він почув голос, запитує, чи достатньо він відданий своїй справі, щоб лікувати чужих людям істот? «Тих, кого багато хто визнав би ворогами»? Знахар відповів ствердно, і до нього наблизилися декілька пазурів смерті, один з яких був важко поранений. Джозеф не зміг надати йому допомогу на місці, тому Грутар зав'язав знахаря очі, і привів його в Сховище 13.

Через деякий час Джозефу дозволили покинути Сховище для поповнення запасу медикаментів. Щоб переконатися у добрих намірах пазурів смерті, знахар залишався в місті протягом тижня, перевіряючи, чи не підуть вони за ним, і тільки після цього повернувся назад, де його зустріли дуже привітно.

Як і інші мешканці Сховища 13, Джозеф гине при атаці Анклава.

Характеристики Редагувати

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
?

Поява Редагувати

Джозеф з'являється тільки у Fallout 2.

Шаблон:Navbox Сховище 13