FANDOM

Gametitle-FOT

Джефферсон (англ. Jefferson) — локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

У повоєнному світі Fallout це місто-привид, напівзруйнований і покинутий колишніми мешканцями. Тим не менш, його не можна назвати зовсім покинутим.

У 2197 ріку Среднезападное Братство Сталі отримало інформацію про те, що тут знаходиться укріплений табір супермутантів, захист якого вони надають особливе значення. Дані розвідки дозволили припустити, що об'єктом є збройові майстерні. Однак насправді тут розташовувалася відновлена медична лабораторія[1], в якій проводилися дослідження щодо можливості тим чи іншим способом вирішити проблему безпліддя супермутантів. В ніч перед початком операції в Джефферсоні супермутанты несподівано завдали удару у відповідь по силам Братства — генерал Деккер повідомляє, що в нічний засідці були знищені багато розвідники Ордену («Минулої ночі більшість наших розвідників потрапили в засідку і були вбиті»), однак зірвати атаку Братства їм все ж не вдалося.

Після захоплення лабораторії, обладнання було вивчено фахівцями Братства, а згодом демонтовано і під охороною загону «Репо» доставлено на базу Братства для продовження досліджень. Знаходилися в регіоні сили супермутантів спішно відступили, розділившись на чотири загони. Два менших відходили, часто змінюючи напрямок руху, і по всій видимості, мали завдання відволікти увагу противника на себе. Ще один великий загін пішов у глибини Пустки, а останній рушив до невеличкого міста Канзас-Сіті...

Характеристика місії Редагувати

В інструктажі генерал Деккер характеризує базу мутантів як «полупостоянную базу», однак обстановка на місці дозволяє засумніватися в цьому. Місце виглядає відносно обжитим, до того ж, супермутант-учений згадує, що працює вже кілька років.

В цілому, промисловий район міста перетворений в смертельну пастку для необережного або надмірно самовпевненого противника. Периметр і підходи перекриті мінними полями і вогневими точками, вулиці перегороджені барикадами. У всякому разі, складається враження, що супермутанты прагнули захищати об'єкт, що охороняється, до останньої можливості.

Особливий інтерес представляє рівень технічної оснащеності: відновлені генератори, електричне освітлення вулиць, діючі системи безпеки (у тому числі, кулеметні турелі). Репліки окремих супермутантів («Якщо побачите, відразу радируйте про допомогу») дозволяють припустити, що вони не тільки захищені важкою бронею, але і оснащені переносними радіопередавачами[2].

Противник Редагувати

Загін супермутантів під командуванням Тельми налічує 50 бійців[3] і має на озброєнні 25 кулеметів (21 шт. M249 SAW і 4 шт. великокаліберних Браунінг M2HB), 4 шт. протитанкових гранатометів і один вогнемет, вісім супермутантів озброєні ручними гранатами. Також, тут одна сторожова собака і 2 турелі.

Некомбатанты Редагувати

У приміщенні лабораторії знаходяться беззбройний супермутант-учений і ще один рядовий супермутант (озброєний залізною трубою), а також шість «мутантів-виродків», які не проявляють агресивність, якщо їх не атакувати і не намагатися зруйнувати обладнання[4]. Мутанти-виродки є результатом експериментів ученого по відновленню репродуктивної здатності супермутантів.

Крім того, в закритому коридорі за будівлею лабораторії[5] знаходяться ще п'ять супермутантів: один з них озброєний, а четверо інших озброєні кулеметами Browning M2 з боєкомплектом 30 шт. патронів. Тим не менш, агресивності вони не виявляють і навіть у разі атаки не чинять опору нападникам.

Проходження місії Редагувати

Основні завдання Редагувати

  • Знищити чотири генератора (2000 ОО за кожен генератор).

Додаткові завдання Редагувати

  • Вбити командира супермутантів (10 000 ОО).
  • Зберегти (або знищити) лабораторію супермутантів.

У разі, якщо лабораторія вціліє, після розгрому армії Гамморина на службу Среднезападного Братства Сталі перейдуть деякі супермутанты.

Трофеї і винагороду Редагувати

У цьому завданні можна отримати розвідувальну машину Братства[6].

Серед цінних знахідок слід згадати:

Поява Редагувати

Джефферсон з'являється тільки у Fallout Tactics.

За лаштунками Редагувати

Джефферсон — реально існуюче місто, названий в честь третього президента США, Томаса Джефферсона. Столиця штату Міссурі.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Цілком можливо, що частина обладнання лабораторії раніше належала Братства Сталі і перебувала на одному з дирижаблів.
  2. Радіостанціями користувалися і солдати Армії Творця у Fallout.
  3. Можливо, що беззбройні супермутанты — це не воїни, а робітники та обслуговуючий персонал.
  4. Можлива відсилання до Alien 4, в місті можна добути вогнемет і спалити виродків в лабораторії (одна з реплік яких — прохання їх вбити)
  5. Ворота відкриваються після знищення трьох генераторів.
  6. Існує думка, що Скаут раніше належав загиблим розвідникам Братства.

Шаблон:Navbox Локації Fallout Tactics