FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джессіка.

« Мені нічого сказати, крім того, що Дейв мій чоловік. Мій, зрозуміло? І мені начхати, що там говорить ця Розі. »

— Джессіка

Джессіка (англ. Jessica) — персонаж Fallout 3, мешканець Республіки Дейва, друга дружина Дейва на момент 2277 ріка.

Опис Редагувати

Це нова і молода дружина Дейва, яка живе в Республіці. Її чоловік є сурвивалистом і згодом переконався, що його дружина і діти старшого віку знають, як боротися і виживати, після чого вирішив взяти Джесіку, крім наявної дружини Рози, в якості другої дружини. Джесіці 24, і вона ніколи не покидала Республіку, вона хоч і відмовляється, але вкрай простодушна, тщеславна і єхидна, особливо коли справа стосується першої дружини, Розі[1].

Розпорядок дня Редагувати

Все свій час Джессіка проводить в Капітолії, тримаючись неподалік від свого чоловіка і, часто стикаючись з Розі, починає кепкувати над нею. У відповідь на це Розі в черговий раз просить її не робити цього, проте Джессіка продовжує єхидно себе вести по відношенню до неї кожен день. Це проявляється навіть за спільною вечерею, коли всі жителі Республіки разом трапезують за загальним столом.

Квести Редагувати

День виборів • Джессіка є одним з виборців, які будуть голосувати за Дейва.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Одяг найманця-ветерана Китайський пістолет 10-мм патрон* Вухо**

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Джесіку

Примітки Редагувати

  • Деякі діти в Республіці називають Джесіку другою матусею, причому деякі з них її цураються.
  • Невідомо, скільки дітей вдалося народити Джесіці від Дейва.

Цитати Редагувати

  • «Я дружина Дейва, і навіть не думай з ним кокетувати...»
  • «Перша дружина! Друга дружина — це Розі, тому що вона стара і більше ні на що не годиться!»
  • «Дейв — великий лідер. Він відновить цивілізацію на Пустках. Коли-небудь скажуть, що все починалося тут».
  • «Для тебе це Президент Дейв, чужинець. Звертайся до нього як годиться, або ми тебе пристрелим. Він піклується про всіх нас, навіть про цю эгоистке Розі з її нащадками. Мої діти будуть набагато краще, ніж її».
  • «Тільки тому, що Розі колись командувала на Пустищах, вона вважає, що краще за мене. Вона один раз навіть наважилася наказувати Дейву!»
  • «Господи, як же браміни сьогодні смердять».

Поява Редагувати

Джессіка з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Республіка Дейва