FANDOM

Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
додати інформацію з дизайн-документів.

Gametitle-VB
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джеррі.

ДДжеррі Корсетті (англ. Jerry Corsetti) — персонаж Van Buren, паладин Братства Сталі у 2253 ріку.

Опис Редагувати

Джеррі почав свою кар'єру як звичайний послушник і швидко пробрався в лави паладина. Він компетентний воїн, а також гідний стратег. Завдяки своїм досягненням, незабаром заробив звання командира загону, і йому був доручений спеціальний загін. Паладин Джеррі Корсетті і його обраны війська відправляються, тільки тоді, коли ситуація вимагає особливої уваги і тактики.

Джері дуже пишається своєю командою і їхніми досягненнями. Він часто голосно хвалиться, про свій загін і про те, наскільки вони важливі для Братства.

Джеррі не задоволений командувачкою бази, Андреа Брікслі. Він розробив план закінчення війни з НКР раз і назавжди, але не зміг отримати схвалення від командира. Брікслі відчувала, що це місія була б самогубна і незважаючи на тактичну репутацію Джеррі Корсетти, не дозволила цього. Тепер Джеррі вважає, що її політика щодо війни є слабкою і згубної для Братства в цілому. Джеррі хотів би, щоб керівничій стала Тресі Нилз, яка проголошує більш активне розв'язання війни.

Поява Редагувати

Паладин Джеррі Корсетті повинен був з'явитися у Van Buren.

Шаблон:Navbox Бункер Мексона