FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джеррі.

Джеррі-Молодик або Джеррі-Панк (англ. Jerry the Punk) — персонаж Fallout: New Vegas, юнак-поет, який походить з племені Великих Ханів.

Біографія Редагувати

Джеррі народився у племені Великих Ханів і жив разом з ними в Мохаве. Коли він був зовсім дитиною, плем'я відвідали Послідовники Апокаліпсису зі своєю пересувною бібліотекою. Джеррі тоді годинами читав довоєнні вірші, а пізніше — став намагатися писати їх сам. Послідовники намагалися навчити Ханів робити ліки, але Папа Хан вважав за краще виготовляти наркотики.

У 2278 році Джеррі пережив різанину в Бітер-Спрінгс і з тих пір живе в каньйоні Ред-Рок разом з іншими Ханами. Йому ніяк не вдавалося пройти обряд ініціації, хоча він намагався вже п'ять разів, так що він до цих пір не вважається членом племені.

Образ Джеррі Редагувати

Джеррі захоплюється складанням віршів, хоча, за його словами, Великому Ханові це не пристало. Про плем'я він висловлюється як про «купу здорових тупих бовдурів, яким плювати на мистецтво». Тим не менш Джеррі залишається з Ханами, бо йому нікуди податися.

Вірші Джеррі Редагувати

Хокку Редагувати

Радскорпіон вжалив
Мене в саму п'яту в каньйоні
Ой-Ой-ой-ой... Ой.

Про кохану дівчину Джеррі Редагувати

Хайр її сторчма стоїть, як шипи кігтя смерті.
Як радіацією, очі сяють любов'ю.
Але варто мені слово сказати, як вона уже регоче,
і братів кличе — щоб побили мене.
Ах, чому мене дівки не люблять?

Про глуху самотність Джеррі Редагувати

Хмара горя глухою запоною сповиває мене,
Крики мої нечутно — хоч би ехо яке в каньйоні!
Моїй душі боляче, але тілу стократ болючіше — адже знову мене віддухопелили злі покидьки.

Лімерік «Гаррет»Редагувати

Є хлопець по імені Гаррет,
Сестричку свою часто смажить.
Але його одного — мало їй все одно,
Тебе, може, він теж дістане.

Джері у Fallout: New Vegas Редагувати

JerryAtWork

Джеррі за роботою в старому мормонському форті

Кур'єр може зустріти Джеррі в каньйоні Ред-Рок, біля арени або в наметі біля неї. Дізнавшись про його життя, Кур'єр може переконати Джеррі («Красномовство» 33) покинути Великих Ханів, і той попросить дізнатися у Послідовників Апокаліпсису у старому мормонській форте, чи приймуть вони його.

З'ясувавши у Джулі Фаркас, що Послідовники готові прийняти Джеррі, Кур'єр може розповісти йому про це, і він відправиться в форт. Він буде перебувати в кімнаті Джулі Фаркас, працювати на комп'ютерному терміналі або в хімічній лабораторії.

Джеррі ворожий по відношенню до Кур'єра, якщо той носить одяг НКР. Хоча формально Джеррі і не вважається членом Великих Ханів, його вбивство приносить погану славу в цій організації.

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Джері-Молодик з'являється тільки у Fallout: New Vegas.