FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-AR

Джерело Ґудспрінгс (англ. Goodsprings source) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Служить місту джерелом чистої питної води. Спочатку місцевість кишить великою кількістю геконів різних розмірів. Скелястий рельєф цього місця поділяє локацію на три більш дрібні області:

Табір — невеликий табір з трейлером і трьома вогнищами на нижньому рівні. Тут можна зустріти Бартона Торна.

Колонки з водою — на верхньому рівні джерела знаходяться чотири колонки води, дві з яких несправні і зруйновані. Через решта вода надходить на поверхню і є джерелом чистої води. Ця частина джерела рясніє невеликою кількістю геконів, а під час квесту «Знову в сідлі» їх з'являється навіть більше, ніж зазвичай (близько двох десятків особин).

Схованку — знаходиться на вершині скелі. Від табору в бік зламаною радіовежі веде стежка. Вона наводить на вершину скелі і закінчується тупиком з безліччю людських останків. Праворуч від безвиході знаходиться схованка з різними контейнерами та матрацом для сну. Але не все так просто: перед схованкою встановлені два ведмежих капкана, а трохи вище, перед холодильником, ще один.

Якщо Кур'єр володіє особливістю «Дика Пустка», то тут у схованці можна буде знайти мертвого Джонні. Якщо в такій особливості немає, буде лежати труп старателя.

Розташування Редагувати

Джерело розташоване на південно-сході від Ґудспрінгс.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

  • Лопата в хорошому стані біля однієї з колонок.
  • У криївці можна знайти різні корисні предмети.
  • В околицях і на південь росте багато рослин серед яких брок, зандер і паслін, плоди яких можна зібрати.
  • Різний сміття, жерстяні банки, є в трейлері і в околі джерела.

Поява Редагувати

Джерело Ґудспрінгс з'являється у Fallout: New Vegas та згадується у All Roads.

Галерея Редагувати