FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Дженіс.

« Я працюю з доктором Чи вже років десять. Їй був потрібен асистент, а мені потрібна була робота. Ну розумієш: або берись за будь-яку роботу, або подохнешь де-небудь в канаві. »

— Дженіс Каплински

Дженіс Каплински (англ. Janice Kaplinski) — персонаж Fallout 3, вчений Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Єдина, кого 29-річна Дженіс любить більше своїх гідропонних рослин — це доктор Лі. Це типовий випадок поклоніння герою. Дженіс абсолютно лояльна їй і повністю вірить у проекти, над якими вони працюють. Вона дуже досвідчений учений, відчуває недолік життєвої іскри генія і амбіцій, які є у Джеймса і доктора, але рівний їм в технічних знаннях. Вона є близьким другом доктора Престона, який ставиться до неї як до дочки, якої у нього ніколи не було[1].

У наукової лабораторії, де Дженіс працює старшим ботаніком, їй доводиться займатися підготовкою свіжих розчинів і контролювати зростання овочів, вона намагається вивести новий сорт квасолі і на наступний рік збирається виростити брокколі. За її завданням ремонтник Генрі Янг займається очищенням стоків в гідропонних садах, а Гарза змінює контейнери.

Закінчивши роботу в 10 годин вечора, Дженіс відправляється спати в невелику кімнату при лабораторії (її ліжко в дальньому правому куті). Щодня в 7 ранку вона заходить на сніданок у готель Уизерли і вечорами понеділка, середи і п'ятниці там же вечеряє (близько 4 вечора).

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Халат вченої Продукти*
Олівець
Планшет
Вухо**

* Тип генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Дженіс

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

Хоча Дженіс і є бессметртным персонажем в грі, її загибель неминуча під час захоплення меморіалу.

Цитати Редагувати

  • «Я Дженіс Каплински, старший ботанік. Що тобі потрібно?»
  • «Обережніше з цими фруктами і овочами. Вони коштують дорожче тебе».
  • «Доктор Чи двадцять років чекала, щоб повернутися сюди, розумієш? Двадцять років. Це дуже довго. Це дуже важлива справа. Ми не можемо провалити його».
  • «У вас що, в Співдружності не знає слова „ні“? Це значить „нічого не вийде, і не проси“. Твій зниклий робот тут нікого не цікавить...» (доктор Зіммеру).
  • «Мені картопля і трохи моркви. Так, і додай цю травичку в окріп. Якщо пощастить, вийде чай» (містерові Бекінгему).

Поява Редагувати

Дженіс Каплински з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати