FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Дженні.

Дженні Мей Крофорд (англ. Jeannie May Crawford) — персонаж Fallout: New Vegas, господиня мотелю «Діно Ділайт» у Новаку.

Біографія Редагувати

Дженні Мей багато років жила у Новаку, де була господинею мотелю «Діно Дулайт». Вона багато зробила для того, щоб Новак став благополучним містом, тому коли в місті оселилися Крейг і Карла Бун, вона часто сварилася з Карлою, яка, мріючи жити у Нью-Вегасі, називала Новак «дірою».

Дженні Мей настільки зненавиділа Карлу, що пішла на угоду з легіонерами Ліцінієм Крассом і Скрібониєм Лібон Друсом і допомогла їм викрасти її, поки Бун був на посту. За це Дженні Мей отримала 1000 кришок і, оскільки Карла на той момент була вагітна, повинна була отримати ще 500 після народження дитини.

Образ Дженні Мей Редагувати

Дженні Мей — жінка в роках. На перший погляд виглядає як мила господиня, дуже ввічлива, привітна і доброзичлива. На ділі ж виявляється образливою, мстивою, жорстокої і жадібною. Вважається злим персонажем з точки зору ігрової механіки.

Дженні Мей у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може знайти Дженні Мей у Новаку. Вдень вона сидить у холі мотелю «Діно Ділайт», вночі спить у власному будинку неподалік. Здає кімнату на другому поверсі мотелю за 100 кришок. Якщо у Кур'єра позитивна репутація (достатньо виконати квест «Крики браміна») в Новаку, віддає ключ від номера назовсім і безкоштовно. Також радить отоварюватися у Кліффа Бріскоу, який в цьому випадку дає постійну знижку. Відповідає на питання про Новак і всіх його жителів. Багато її реплік — натяки на квести. Відповість грубощами, якщо Кур'єр погано висловиться про її улюблене місто.

Кур'єр, на прохання Крейга Буна, може з'ясувати, що саме Дженні Мей допомогла легіонерам викрасти його дружину. Контракт з консулом Ліцінинєм Крассом і Скрибонієм Лібон Друсом зберігається під замком в підлоговому сейфі в офісі мотелю, ключ від сейфа господиня носить із собою. Якщо запитати її про дружину Буна, вона скаже, що Карла, ймовірно, сама втекла з Новака.

Отримавши докази причетності Дженні Мей до викрадення, Кур'єр може привести її до статуї динозавра, виманивши на прогулянку в період з 22.00 до 9.00. Надівши берет 1-го розвідувального батальйону, даний Буном, Кур'єр подасть йому умовний сигнал, після якого Дженні Мей буде вбита снайперським пострілом.

Примітки Редагувати

  • Дженні Мей Крофорд розповідає в кінцівці гри про долю Новака.
  • Вбивши її самостійно, Кур'єр отримає надбавку до карму, однак запрацює при цьому погану репутацію у Новаку.
  • Розповідаючи про околицях міста, вона дає Кур'єру маркер карти ГЕЛІОС Один. Також вона повинна була давати маркер карти (ShowMap NealsonDeadSeaTrigger01REF), або Нельсона, або перебуваючого там декана Мертве Море, але ця опція була вирізана з фінальної версії гри.

Поява Редагувати

Дженні Мей Крофорд з'являється тільки у Fallout: New Vegas.