FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Дженет.

Дженет (англ. Janet) — персонаж Fallout: New Vegas.

Образ Дженет Редагувати

Працівник мохавского відділення компанії «Червоний караван у 2281 році, молода дівчина з короткими рудими волоссям. Її мова примітна частим вживання питальних речень.

Біографія Редагувати

« Я працюю за трудовим договором, і якщо я піду, то вони не заплатять мені гроші, які повинні. »

— Дженет

Походження Дженет не уточнюється.

Якось раз один з Бомбістів — Джек, спостерігаючи за околицями в бінокль, побачив Дженет і закохався в неї з першого погляду. І хоча вона теж помітила Джека, і він їй сподобався, вони не могли зустрітися, так як Бомбісти ніколи не покидають авіабазу Нелліс і розстрілюють з гаубиць всіх, хто намагається наблизитися.

Спілкування з Дженет Редагувати

« Симпатичний блондинчик? Мені завжди було цікаво, чи дивиться він на мене теж! »

— Дженет про Джека

Кур'єр може зустріти Дженет в мохавском відділенні «Червоного каравану». Вдень вона пасе брамінів, а вночі спить в бараці для торговців. При спробі заговорити з нею Дженет пропонує Кур'єру звернутися до Блейку або Еліс Маклафферті.

Якщо Кур'єр дізнається у Джека, що він закоханий у якусь руду дівчину, яку побачив у бінокль, то зможе дізнатися, що це — Дженет. Виявиться, що Джек їй теж подобається, і вона хоче зустрітися з ним, але не знає, чи пропустять її в Нелліс.

Отримавши для Дженет дозвіл на прохід в Нелліс від Перл і костюм бомбіста від Джека, Кур'єр може повідомити їй про це. Перш ніж відправитися до Джека, Дженет розповість Кур'єру, що вона працює за трудовим договором, і якщо піде раніше терміну, їй не заплатять. Кур'єр може переконати Еліс Маклафферті заплатити їй у вигляді винятку. Однак, навіть якщо Еліс відмовиться, Дженет все одно відправиться в Нелліс і зустрінеться з Джеком.

Volare
Дженет буде весь час перебувати разом з Джеком, навіть якщо він буде займатися ремонтом піднятого з дна бомбардувальника В-29.

Якщо Кур'єр, замість того, щоб отримати для Дженет дозвіл на прохід в Нелліса, збреше[1] їй, ніби бомбісти чекають її («Красномовство» 55), вона побіжить на авіабазу і буде вбита пострілом із гармати. Джек про це не дізнається.

Інвентар Редагувати

* З'являється, якщо його передати Дженет.

Поява Редагувати

Дженет з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Це вважається злим вчинком.