FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джек.

Джек (англ. Jack) — персонаж Fallout: New Vegas, хімік Великих Ханів, виробляє наркотики для племені, винахідник Турбо, радник Тата Хана.

Опис Редагувати

Джек — веселий і доброзичливий чоловік, з Кур'єром спілкується по-приятельському. Має пристрасть до наркотиків, які вважає корисними, так як вони допомагають людям зловити кайф». Якщо Кур'єр безуспішно намагається його в чому-небудь переконати, Джек запитує, де він дістав такі наркотики.

Дуже прив'язаний до Дайен, з якою майже не розлучається. Вірить у карму. Політика Джека не цікавить зовсім.

Біографія Редагувати

Джек народився в племені Великих Ханів. Він був дитиною, коли Ханів відвідали Послідовники Апокаліпсису, Послідовники хотіли навчити плем'я робити ліки, і Джек став вчитися у них.

У 2278 році після бійні в Бітер-Спрінгс Хани були виселені в каньйон Ред-Рок. Одержимий ненавистю до НКР, Папа Хан розпорядився, щоб Джек виготовляв наркотики для Чортів. Завідувати наркобізнесом стала Дайен, з якої Джек дружив з дитинства.

Джек у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Джека в каньйоні Ред-Рок, хімічної лабораторії.

Джек розповідає, що завжди готовий купити нові рецепти. Кур'єр може навчити його трьома рецептами («Наука» 50), отримавши в нагороду кришки або наркотики. Відмовившись від нагороди, Кур'єр здійснює добрий вчинок і отримує «добру славу» у Великих Ханів.

Намагаючись розірвати союз племені з Легіоном Цезаря, Кур'єр може схилити на свою сторону Джека, розповівши про звичаї Легіону («Красномовство» 60) або розшукавши Андерса. Знайшовши Андерса, Кур'єр може отримати від Дайен рецепт «Турбо», придуманий Джеком. Також Кур'єр може переконати Джека («Красномовство» 66) або Дайен («Бартер» 50) перестати виробляти наркотики.

Джек може торгувати з Кур'єром. В асортименті у нього різноманітні наркотики і ті препарати, виготовлення яких його навчить сам Кур'єр.

Поява Редагувати

Джек з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

</nowiki>