FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джек.

Джек (англ. Jack) — персонаж Fallout: New Vegas, учень техніка Адепта з племені Бомбістів.

Біографія Редагувати

« Адепт — великий чоловік, але він не молодіє, так що його наступник повинен перейняти всі його знання. А це буду я. »

— Джек

Джек народився в племені Бомбістів на авіабазі Нелліс і, подорослішавши, став асистентом Адепта, техніка племені. Разом вони працювали над планом підйому бомбардувальника В-29 з дна озера Мід, і Джек займався створенням підводного дихального апарата.

Якось він, спостерігаючи за околицями в бінокль, побачив Дженет і закохався з першого погляду. І, хоча вона теж помітила Джека, і він їй сподобався, вони не могли зустрітися, так як Бомбісти не залишають Нелліс і розстрілюють з гаубиць всіх, хто намагається до нього наблизитися.

Образ Джека Редагувати

« Ти чужинець? Все твоє життя пройшло зовні, так?
...

Ти правда поговориш з нею про мене? Що, якщо вона відчуває те ж саме? Що, якщо вона зможе прийти сюди, як і ти? А що, якщо її підстрелять? Що, якщо я їй не подобаюся?

»

— Типові репліки Джека

Джек — емоційний і сором'язливий хлопець. Його мова відзначена частим використанням питальних речень.

Як і інші Бомбісти, Джек носить Піп-бой 3000.

Джек у Fallout: New Vegas Редагувати

« Я завжди думав, що ви, дикуни, говорите на іншій мові, але тебе я розумію добре. »

— Джек при зустрічі з Кур'єром

Кур'єр може зустріти Джека на авіабазі Нелліс і за його прохання приносити йому металобрухт для отримання доброї слави у Бомбістів.

Boomer Suit for Janet

Костюм бомбіста для Дженет

У розмові Джек може раптом згадати якусь свою особисту справу, і Кур'єр може розговорити його («Красномовство» 35, «Чорна вдова абоПереконаний холостяк»). Тоді він розповість, що закоханий у рудоволосу дівчину, і Кур'єр може пообіцяти розшукати її для нього. Знайшовши Дженет і отримавши дозвіл від Перл, Кур'єр може отримати від Джека костюм Бомбіста для неї.
JackMeetsJanet

Джек зустрічається з Дженет

Якщо Кур'єр передасть Дженет костюм, вона прийде в Нелліса і зустрінеться з Джеком[1]. У тому випадку, якщо Кур'єр обдурить Дженет, і та буде вбита артилерією Бомбістів, Джек буде дуже засмучений[2].
Volare
Отримавши у Перл і Адепта завдання підняти бомбардувальник В-29 з дна озера Мзс, Кур'єр може отримати у Джека дихальний апарат. Для цього він повинен принести йому для виготовлення герметичного затвора скороварку або підказати як зробити затвор з підручних засобів («Наука» 35).

Якщо Кур'єр підніме У-29 зі дна, літак з'явиться в ангарі, і Джек буде знаходитися біля нього і вимовляти звичайні репліки Бомбістів при спробі розмови з ним.

Джек стане ворожим по відношенню до Кур'єра, якщо той нападе на кого-небудь з Бомбістів.

Квести Редагувати

Цікаві факти Редагувати

Джек і помічник Бігл мають одну модель особи.

Поява Редагувати

Джек з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Це приведе до отримання доброї слави у Бомбістів.
  2. Це приведе до отримання поганої слави у Бомбістів.