FANDOM

Gametitle-FNV

« — Що? Це? Він відібрав у мене це під дулом пістолета. Мені пощастило, він відвернувся, і мені вдалося застати його зненацька. Це, м-мм, намисто. Я зробила їх з особливих кришок. Тобі доводилося бачити кришки з синьою зіркою? Як ці? »

— Джеклін

Джеклін (англ. Jacklyn) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Мандрівниця Мохавской пустки. Старатель з поведінкою рейдера, хоча і не перебуває ні в одній угруповання.

Біографія Редагувати

Походження Джеклін не уточнюється. Вона збирала кришки від «Сансет саспарілли» із зіркою, очевидно знаючи про легенду про довоєнних скарби, яке, нібито, можна отримати, зібравши достатньо таких кришок.

У 2281 ріку Джеклін зустріла по дорозі старателя Томаса і кілька днів подорожувала з ним. В дорозі юнак і дівчина навіть встигли трохи пофліртувати, але неподалік від Ниптона дівчина, мабуть помітивши у Томаса намисто з семи кришок із зіркою, погрожуючи пістолетом, вимагала віддати їй кришки. Коли хлопець віддав їй звичайні кришки, та тільки розсміялася — їй потрібні були кришки з зірками. Тоді Томас теж дістав пістолет.

Джеклін у Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основні статті: Велике полювання за зірками, Легенда про зірку
Кур'єр може зустріти Джеклін і Томаса на захід від Ниптона. До моменту його появи між ними вже відбувається перестрілка. Джеклін, на відміну від Томаса, буде кликати на допомогу. Якщо Джеклін виживе, вона заведе розмову з Кур'єром, завдяки його за порятунок від Томаса.

Якщо в діалозі Кур'єр покаже свою обізнаність про кришках з зірками, незабаром після діалогу, коли Кур'єр відвернеться, вона нападе на нього. Проникливий («Інтелект» 7) Кур'єр може завести розмову про намисто, яке Джеклін забрала у вбитого Томаса, сказавши при цьому, ніби на намисто шість кришок. Джеклін не помітить різниці, коли Кур'єр скаже, що кришок не шість, а сім, і намисто належало не їй, грабіжниця спробує вбити його.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином.
**Кришки Томаса з'являються у Джеклін після того, як вона обшукає його тіло.

Примітки Редагувати

  • Вбивство Джеклін вважається нейтральним вчинком з точки зору карми.
  • На Джеклін поширюється дія здібності «Страшна людина».
  • Після розмови з Кур'єром Джеклін відправляється на аванпост Мохаве. Прийшовши туди, вона залишиться там стояти.

Поява Редагувати

Джеклін з'являється тільки у Fallout: New Vegas.