FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем або прізвищем Джейсон.

Джейсон (англ. Jason) — мертвий персонаж Fallout 3.

Опис Редагувати

Разом зі своїм колегою-вченим Ізабеллою Прауд Джейсон отруївся на руїни Вашингтона, де вони намагалися знайти затишне місце для дослідження диких гулей. У той час як Ізабелла вела дослідження з гулями, аналізувала дані і вела записи в щоденнику і терміналі, який розташований в Такома парк, Джейсон займався пошуком засобів і предметів на руїнах міста в денний час доби, а також ремонтом, охороною і перенесенням речей. Іноді Ізабелла так сильно захоплювалася дослідженнями, що забувала пістолет, на носіння якого наполягав Джейсон. У нічний час Джейсон і Ізабелла відсипалися в одному з будинків.

На 45 день з моменту початку ведення записів Ізабеллою Джейсон знаходить в руїнах підходящий термінал для записів і на прохання Ізабелли Джейсон відносить його ближче до місця проведення досліджень. Після цього Джейсон знаходить портативний джерело енергії.

На 53 день Джейсону вдалося знайти і полагодити генератор, що дозволило перемістити термінал Ізабелли та частина спорядження у більш зручне місце, звідки можна було спостерігати за дикими гулями.

На 63 день з моменту початку ведення записів Ізабелла зазначає взаємність Джейсона щодо її побоювань про затяжну еміграцію диких гулей на дослідницьку майданчик.

Через чотири дні (на 67-й день) після того, як Ізабелла наполягла на тому, щоб провести ночівлю на дослідному полігоні, Джейсон заперечив їй.

На наступний день з-за повторного бажання Ізабелли провести ночівлю на випробувальному полігоні, Джейсон наполіг на своєму присутності і зробив маскувальну завісу місця їх розташування, щоб сховатися від гулей.

На 75 день після того, як Ізабелла виявляє відсутність нових даних при подальших спостереженнях, вона йде на відчайдушний крок. Вона вирішує вступити в прямий контакт з дикими гулями ввечері завтрашнього дня, заздалегідь покривши свій костюм радіоактивного смолою. Також вона вирішує обмазати смолою і костюм Джейсона днем, коли той в даний момент зайнятий обходом по руїнах. Після цього вона разом з ним постає табором біля водойми.

Подальша доля Ізабелли Прауд і Джейсона невідома[1].

Тіло мертвого Джейсона знаходиться на березі радіоактивного ставка на північний схід від фабрики «Такома» у Такома парк.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

На відміну від учених-жінок, жвавий за допомогою консольних команд Джейсон стає ворожим до Самотньому Подорожньому.

Поява Редагувати

Тіло Джейсона з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати