FANDOM

Gametitle-FNV HH

« Привіт, друже. Схоже, до тебе дійшла моє повідомлення по радіо, агась? Так, мабуть, так і є. »

— Джед Мастерсон

Джед Мастерсон (англ. Jed Masterson) — персонаж Honest Hearts, доповнення до Fallout: New Vegas. Співробітник торгової компанії «Добрий шлях», голова експедиції в Каньйон Зайон.

Опис Редагувати

Джед — привітний, говіркий людина з простими манерами і таким же простим почуттям гумору. Він природжений караванник, і все, що не відноситься до роботи, його майже не хвилює.

Біографія Редагувати

Походження Джеда не уточнюється. Він працював караванщиком довгий час: ходив торговими маршрутами Каліфорнії, Мохаве і Арізони. Також Джед здійснював торгові поїздки в Солт-Лейк-Сіті, які приносили «Доброму шляху» великий дохід.

У 2281 ріку плем'я Белоногих зруйнувало Нью-Ханаан. «Щасливі Стежки» втратили зв'язок з мормонскими місіонерами в Зайоне, без допомоги яких торговий маршрут в Солт-Лейк-Сіті виявився втрачений. Сподіваючись знайти шлях в Зайон і Нью-Ханаан самостійно, компанія спорядила експедицію, яку очолив Джед.

Взаємини Редагувати

Джед має більш близькі стосунки з Стелою. Коли її вбивають, Джед реагує більш драматично, ніж коли вбивають інших. Якщо кур'єр залякає Ріккі і змусить його піти, Джед буде радий цієї новини.

Джед в Honest Hearts Редагувати

Радіоповідомлення з пропозицією взяти участь в експедиції компанії «Добрий шлях у каньйон Зайон записано саме Джедом. Самого Джеда Кур'єр може зустріти у Північного проходу. Торговець буде радий людині з піп-боєм охоче візьме Кур'єра в експедицію.

Джед пропонує за участь в експедиції 25 кришок в день, обіцяючи заплатити половину відразу і половину по поверненні[1], а також премію, якщо вони дістануться до Зайона і Нью-Ханаана.

CaravanMaster
Перш, ніж відправитися в Зайон, Кур'єр може пограти з Джедом в «Караван»: той робить ставки всього в кілька десятків кришок. Крім цього, Джед може розповісти про компанії «Добрий шлях» і зізнатися («Бартер» 45), що справи в компанії йдуть погано і, якщо повідомлення Солт-Лейк-Сіті не відновиться, вона розориться. Ще Джед трохи розповідає про Джошуа Грехеме, Нью-Ханаанитах, банді «80-ники», Белоногих та інших племенах Зайона.

Перед самим відправленням Джед просить Кур'єра залишити супутників у Мохаве і взяти з собою не більше 75 фунтів спорядження. Якщо Кур'єр — умілий мандрівник («Виживання» 50), або має здібності «Барахольщик або «Міцний хребет», або змусить Ріккі нести його речі, він зможе взяти з собою 100 фунтів.

Джед виконує роль оповідача в заставці Honest Hearts: він коротко викладає історію Джошуа Грехема.

When We Remembered Zion
Після прибуття в Зайон Джед буде заспокоювати Стеллу, яка переживає про те, як вони знайдуть зворотний шлях в Мохаве, кажучи, що Нью-Ханааніти їм допоможуть. Незабаром після цього Джед, Стелла, Ріккі, якщо він не покинув експедицію, і два безіменних охоронця будуть вбиті групою Белоногих — Кур'єр ніяк не може врятувати нікого з них.

У кінцівці Honest Hearts Джед розповідає про долю компанії «Добрий шлях».

Примітки Редагувати

  • До прибуття в Зайон, Джед, як і інші учасники експедиції, несприйнятливий для атак Кур'єра: гравець не може зірвати експедицію, напавши на її учасників.
  • Якщо кур'єр убив Еліс Маклафферті, то Джед це прокоментує і висловить подяку.
  • Також, якщо кур'єр працював Пресинг Еліс Маклафферти, Джед це помітить.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Одяг старателя 10-мм пістолет

Поява Редагувати

Джед Мастерсон з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts.

Примітки Редагувати

  1. Таким чином, відправившись в Зайон Кур'єр отримає 175 кришок: половину суми за 14 днів.