FANDOM

Gametitle-FO3

«Дешево і сердито» (англ. Nifty Thrifty's) — невідзначена локація Fallout 3, комісійний магазин у районі Такома Парк.

Опис Редагувати

Знаходиться навпроти виходу зі станції Такома, з лівого боку Carrol Street[1]. Поруч зі входом у встановлений рекламний щит, який сповіщає про те, що магазин все купує і продає — швидко і за готівку: апаратуру, зброю, горщики і каструлі, комп'ютери, інструменти і машини, нові та вживані. Всередині, крім торговельного залу з лежачими на стелажах уціненими товарами (два телевізора «Радиэйшен-Кінг» з зовнішнім монітором, кавоварка «Coffee King», що працює радіоприймач і книги), в магазині є невеликий офіс, кухня і ванна. Всі предмети у ванній теж повинні були продати..

Знахідки Редагувати

Загальна номінальна вартість товарів вагою 34 фунти становить 61 кришку (крім знахідок в письмовому столі, касі, холодильнику, шафах і металевих ящиках).

Поруч зі входом в магазин (по правій стороні вулиці) розташована бакалія «Cornucopia Fresh Groceries» c торговим автоматом з продажу ядер-коли, холодильником та різними продуктами на вуличній вітрині (у т. ч. цукровими бомбами).

Поява Редагувати

Дешево і сердито з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

Якщо відкрити магазинний холодильник, табличка з написом «SALE» провалюється в дверку.

Примітки Редагувати

  1. Carrol Street — реально існуюча вулиця в північно-західному Вашингтоні, що йде від станції метро Такома Парк, а будівля магазину нагадує Takoma Masonic Building.

Шаблон:Navbox Довоєнні компанії