FANDOM

Gametitle-FO4

Десантна броня (англ. Freefall Legs) — пара унікального споряджження для ніг бойової броні Fallout 4

Опис Редагувати

Експериментальна розробка молодого, але безсумнівно талановитого стажиста компанії «Мас ф'южн» Джека Рокфорда, що спеціалізується в матеріалознавстві. Прийшовши за час свого стажування до висновку, що його пізнання нікому в компанії не цікаві і він приречений на роль «хлопчика на побігеньках», він вирішив привернути до себе увагу, розробивши і продемонструвавши керівництву особливі черевики, дозволяють носія стрибати з великої висоти без шкоди для себе. На цю думку його наштовхнуло те, що верхні поверхи будівлі не з'єднувалися з нижніми сходами й потрапити на них (і назад) можна було лише з допомогою ліфтів, які періодично ламалися. Детальніше про це можна прочитати в «терміналі стажиста», що знаходиться там же, де і самі поножі.

У грі результати роботи Рокфорда названі «Десантна броня: права нога» і «Десантна броня: ліва нога».

Місцезнаходження Редагувати

MF building Freefall Legs

Кабінет Рокфорда

У кабінеті Рокфорда на самому верхньому поверсі (під стелею, навіть вище відкритої шахти ліфта) будівлі «Мас ф'южн», в сейфі. Потрапити на верхні рівні будівлі взагалі і до входу в потрібне приміщення зокрема можна тільки з допомогою силової броні, забезпеченою реактивним ранцем, або з допомогою консолі. Вхід у кімнату, де розміщується сейф, виглядає як пролом у східній стіні.

Примітки Редагувати

  • Щоб особливу властивість поножей працювало як треба, повинні бути надіті обидва.
  • Конкретний набір модифікацій елементів, а також належність їх до «легкої», «міцної» або «важкої» версії бойової броні, генерується випадково в момент входу в кабінет Рокфорда для кожної ноги окремо. Тому їх зовнішній вигляд і характеристики швидше за все будуть різні.
  • Спочатку поножей в сейфі немає. Вони генеруються в момент перетину дверного отвору кабінету (точніше того, що від нього залишилося).
  • Якщо «залетіти» в кабінет за допомогою консольної команди tcl, поножей в сейфі не буде, так як в цьому випадку не спрацьовує тригер їх генерації (це не баг, це особливість роботи команди). У цьому випадку треба відключити команду всередині кабінету і вийти з нього в центральну шахту будівлі, а потім зайти назад. Поножі з'являться в сейфі, навіть якщо Вцілілий вже обшукав його перед цим.