FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Деніел.

« Ви бачите маленького нервового чоловічка в костюмі, заляпаному плямами від їжі. »

Опис в грі

Деніел Берд (англ. Daniel Bird) — персонаж Fallout 2, віце-президент Анклава 2241 ріку.

Опис Редагувати

Худий, нервовий і засмиканий старий, який виглядає таким же втомленим і пошарпаним, як і костюм, в який він одягнений[1], є обраним віце-президентом США. Він знаходиться в кабінеті поруч по сусідству з кабінетом президента Діка Річардсона.

Деніел Берд зголосився добровольцем для ранніх досліджень по розробці протиотрути до токсину ВПЕ. Наслідки експерименту проявилися у вигляді порушення функцій головного мозку, але Річардсон стверджує, що Берд може ще поправитися, на доказ чого призводить великі успіхи Деніела в орфографії[2].

Розмовляючи з Деніелом, Обраний може поцікавитися його безглуздими і необдуманими ідеями серед яких буде заселення Сонячної системи людьми, починаючи з Марса і «демократичний рух вперед в майбутньому, а не в завтрашньому дні».

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Костюм

Характеристики Редагувати

Поява Редагувати

Деніел Берд з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 2Question Icon Деніел Берд і його репліки є відсиланням до Джеймсу «Дену» Куэйлу, 44-у віце-президенту США, відомому своїми непродуманими публічними висловлюваннями. Частина висловлювань Деніела Бьорда належать Куэйлу.

Примітки Редагувати

  1. QCBIRD.MSG, стор 102.
  2. Qhprzrch.msg, стор 199, 201, 206.
Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)