FANDOM

Gametitle-FO2

« Цей злегка пом'ятий клаптик паперу дає вам доступ у всі райони Міста Сховища, крім безпосередньо самого Сховища, але тільки у денні години. »

— Опис в грі.

Денний пропуск (англ. Day pass) — предмет у Fallout 2.

Опис Редагувати

Денний перепустка — документ, що отримується негромадянами Міста Сховища, яким потрібно потрапити безпосередньо в бізнес-центр Міста Сховища або Резиденції Ради. Зазвичай це торговці з товарами або мешканці передмістя, яким потрібна більш кваліфікована медична допомога, є у передмісті.

Отримання Редагувати

Обраний може отримати денної пропуск кількома способами:

  1. Представитися торговцем, маючи в інвентарі уранову руду, або золотий самородок, або шкур геконів.
  2. Переконати Уоллеса у необхідності бесіди з Першою громадянкою, маючи достатньо високий навичка красномовства.
  3. Вкрасти пропуск шафи в кутку кабінету Уоллеса, маючи достатньо високий навичка скритності. (Підказка: навички Необхідно не менше 75% і удача не менше 2.)
  4. Вкрасти пропуск у самого Уолесса. (Підказка: Тут необхідно почекати після крадіжки пропуску добу в іншій локації.)
  5. Купити у Скива фальшиві документи, а потім здати його Воллеса. (Підказка: Знадобиться не менше 50% красномовства або удача не нижче 7.)
  6. Також при будь-яких показниках карми і репутації та за умови наявності в напарниках хоча б однієї людини Обраний може представитися работорговцем і висловити бажання продати слугу. Спосіб працює при будь-яких показниках бартера і красномовства, продавати напарника необов'язково.
  7. При втраті пропуску його можна купити в Уоллеса за 50$.
  8. Обраному, в костюмі сховища №13, Уоллес негайно видає перепустку.

На що звертати увагу Редагувати

Тут необхідно пам'ятати, що отримання перепустки не дає звільнення від процедури обшуку при проході в бізнес-центр Міста Сховища. Обраному раніше не можна проносити з собою:

Можна проносити:

Всі заборонені препарати можна віддати напарникам або покласти в інвентар до вартового з митниці, так як з-за бага зі скриптами він дозволяє красти у себе і підкладати речі в рюкзак безкарно.

Час перебування згідно допуску Редагувати

Перепустка виписується митницею строком на п'ять років[1] і діє в денний час.

Доступ по денному пропуску дозволений відповідно тільки в світлий час доби, по настанню 18:00 Обраного проводжають до воріт. Однак тут можливе ухилення від загальних правил, якщо персонаж володіє достатнім рівнем скритності або ж просто не попадає в поле зору охоронців: можна бродити по Внутрішньому місту і вночі, проте краще ні з ким не розмовляти.

Примітки Редагувати

Незважаючи на опис, згідно механіці гри денної пропуск виготовлений зі шкіри.

Поява Редагувати

Денний пропуск з'являється тільки у Fallout 2.

Примітки Редагувати

  1. Vcwalace.msg, стор 357.