FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Незавершена стаття про Nuka-World

Демонстрація сили (англ. Power Play) — квест Nuka-World, доповнення Fallout 4.

Опис Редагувати

У цьому квесті потрібно поговорити з Шэнком після квесту «дім, милий Дім». Він говорить про те, що банда, якій дали найменше території захопила електростанцію «Ядер Світу».

Коротке проходження Редагувати

  • Поговорити з Шэнком
  • Зустрітися біля електростанції «Ядер-Світу» з ватажками банд
  • Поговорити з (ім'я — варіативно, залежить від підсумків попереднього квесту)
  • Знайти і вбити (ім'я — варіативно, залежить від підсумків попереднього квесту)
  • Забрати ключ від центру керування
  • Дістатися до центру управління
  • Включити головний рубильник
  • Поговорити з Гейджем

Докладне проходження Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Під час розмови Шэнк розповідає Вижив про те, що обділена їм банда зрадила всіх і захопила електростанцію. Вижив відправляється туди, щоб на КПП зустрітися з іншими ватажками і вирішити, як діяти далі в ситуації, що склалася. При зустрічі з ними обговорюється тактика ведення бою і подальша доля зрадника.

Вижив з підтримкою зачищає електростанцію і виходить на дах, де зрадник впаде від його караючої руки. В кишені трупа виявляється ключ від центру управління, по дорозі до якого Вижив відстрілюється від стала ворожої банди. Нарешті, двері в центр управління відкриті, залишилося тільки включити головний рубильник у вигляді великої кнопки. Потім в панорамне вікно, з якого відкривається прекрасний вид на весь парк, можна насолодитися включенням електрики на всій території.

Вижив-бос повертається в Ядер-Таун, США для розмови з Гейджем, який виражає своє захоплення.

Нагорода Редагувати

571 ОО.

Примітки Редагувати

Після включення електростанції стануть доступні локації:

Також, після включення, з'явиться можливість користуватися верстаком в локації «Червона ракета» в «Ядер-Світі» і побудувати своє поселення, єдине в «Ядер Світі».

Також почнуть працювати різні атракціони в Галактиці і Дитячому королівстві.

Якщо гравець вирішив не церемонитися з рейдерами і перебити всі банди, не виконуючи їх квестів, харчування все одно можна буде відновити. У певний момент (при спробі доступу до закритої через знеструмлення області, наприклад — замкненою терміналом двері на заводі нюка-коли) у «різному» з'явиться завдання на відновлення живлення.

Баги Редагувати

Якщо в ході перестрілки хоч 1 супротивник залишиться на даху поза досяжності, то кілька лідерів банд можуть залишитися внизу і стояти очікуючи продовження бою. Це призведе до того, що допомогу всередині будівлі будуть надавати менше NPC, однак при переході на дах вони всі опиняться там і все пройде штатно.

Рекомендується відправити Шэнка на один з форпостів до взяття квесту інакше може статися так, що після створення 3 форпосту з квесту «Дім, милий дім» в самому Ядер тауні почнеться бійня всі торговці будуть показані як ворожі але постійно тікати, а Шэнк буде намагатися їх вбити, що в підсумку може призвести до втрати самих торговців типу Аарона, а також до того, що буде відсутня можливість поговорити з самим Шэнком, а отже буде неможливо отримати квест «Демонстрація сили».

Лікується завантаженням збереження до встановлення сигнального прапора на третій форпост і відправкою Шэнка на будь-який з доступних форпостів в Співдружності.