Gametitle-FO3 MZ.png

Декомпресійна камера — це локація на борту Корабля Чужих «Дзета».

Опис[ред. | ред. код]

Ця зона використовується гравцем, для того щоб потрапити на верхню частину космічного корабля після знищення трьох генераторів. Вхід в зону знаходиться поруч з верстаком, Інженерному Центрі. Двері буде закрита до тих пір, поки три генератора не будуть знищені. Всередині кімнати знаходиться велика кнопка, натискання якої почне декомпресію. Врахуйте, що перед розгерметизацією вам необхідно надіти скафандр щоб уникнути вибухової декомпресії[1] і смерті гравця. Декомпресійна камера грає роль шлюзу між кораблем і відкритим космосом і зменшує сильні вакуумні ефекти під час поширення тиску повітря в космосі. Локація відносно мала в порівнянні з іншими локаціями корабля.

Значущі знахідки[ред. | ред. код]

Примітки[ред. | ред. код]

  • Декомпресійна камера буде недоступна після виконання квесту Ця галактика не так вже велика.
  • Якщо ви не надінете скафандр або знімете його після розгерметизації, голова гравця вибухне при цьому гравець втратить карму (що дуже дивно — вас вважають зліше лише за те, що ви загинули).
  • Можна припустити, що це наслідок того, що вибухала голова NPC з вашою моделлю, а ви при цьому вмирали, але без сцени.

Примітки[ред. | ред. код]

  1. Вибухова декомпресія виникає у випадку, якщо швидкість падіння тиску перевищує швидкість виходу повітря з легень. Вкрай високий ризик баротравми легенів, серця і великих судин внаслідок різкого підвищення внутрилегочного тиску.