FANDOM

Gametitle-FNV

Декларація життєвої сутності (англ. Declaration of Vital Essence) — предмет у Fallout: New Vegas, документ, написаний якимось Гаррі Коллінсом, жителем Ниптона, що знаходиться в шафі з інструментами на кухні.

Опис Редагувати

Судячи з усього, ця декларація стала фізичним об'єктом для параної Гаррі, так як його будинок — справжня маленька фортеця: перед входом покладені мішки з піском, а всередині слід проявити обережність, оскільки в будинку ми виявляємо безліч пасток: три деревних радскорпиона у клітці, самовыстреливающие дробовики і кілька хв. На кухні лежить мертвий рекрут Легіону, мабуть він загинув за пасток. В будинку можна знайти провіант і боєприпаси. У сейфі 40-мм гранатомет, кілька 40-мм гранат і журнал «Куховарська книга патріота». Також кілька замкнених шаф, скриня, письмовий стіл та холодильник. Загін для скорпіонів може бути як зламаний (навичка злому: середній), так і просто відкритий активуванням натискний пластини у ванній.

Текст Декларації Редагувати

Примітки Редагувати

  • Радскорпионы мають здатність самовоскрешаться, тобто через деякий час після їх знищення при повторному відвідуванні цього будинку вони знову будуть живі і ворожі.

За лаштунками Редагувати

Можливо, що образ Гаррі є відсиланням до шаленого генералу Джеку Д. Рипперу з фільму Стенлі Кубрика «Доктор Стрейнджлав, або Як я перестав боятися і полюбив бомбу», в якому персонаж міркує про «життєві соки» (англ. Vital Essence) в момент початку ядерної війни.

Поява Редагувати

Декларація життєвої сутності з'являється тільки у Fallout: New Vegas.